|
| Kierowcy: 11426 dzisiaj: (0)
Online: 3 (czat
Trwa 50 sezon | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

zmiany w sezonie 15
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: zmiany w sezonie 15

zmiany w sezonie 15 11 lata, 1 miesiąc temu #15472

  • kalik144
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 295
  • Oklaski: 12
witam powoli dobiega koniec sezonu 14 wiec pozwolil bym sobie juz tu napisac jakie mialy by byc zmiany na sezon 15
moja propozycja to ograniczenie kasy za kolka maksymalnie do zdobycia bylo by pol banki zostawil bym to jak jest tylko skasowal bym miliona za kolka czemu juz tlomacze
jeszcze nikt w tym sezonie oprocz Anansiego nie zdobyl baniaka bo kazdego przeraza te 2 tys kolek a ze anansi jezdzi jak szalony to buduje bolid praktycznie dzieki kasie za kolka jezdzi gorsze wyscigi niz ja a ja mam bolid duzo slabszy co to juz wychodzi teraz ale nic niemam do Anansiego jezdzi nalezy mu sie kasa mi tylko chodzi o zmniejszenie tej kasy do pol miliona za przejechanie 1 tysiaca kolek a reszte bym zostawil tak jak jest teraz


Za tę wiadomość podziękował(a): marko21

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 1 miesiąc temu #15473

  • dawidrs
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • hei
  • Posty: 861
  • Oklaski: -22
Nie
Ale pomysł dobry


Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 1 miesiąc temu #15474

  • ProEloKubas
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 72
  • Oklaski: -1
Też jestem 'na nie'.
Dlaczego ? Ponieważ jeśli lubi jeździć i ma czas to jeździ. Naprawdę szacunek dla niego, bo On przez jeden wyścigowy weekend może przejechać więcej okrążeń niż ja przez cały sezon, tak naprawdę każdy może tyle jeździć


Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 1 miesiąc temu #15475

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 214
  • Oklaski: 10
Przykro mi Kalik, ale argumentacja chybiona, otoz dlaczego:
Po pierwsze, pokazuje to, ze jednak mozna zdobyc ten milion i jest on dostepny dla kazdego za odpowiednia "cene". Po drugie, idac dalej tym torem, rownie dobrze ktos moze powiedziec, ze zrobmy gorny limit 150.000 czy 200.000 bo on akurat przejezdza 200 czy 300 okrazen w sesji, a taki Kalik robi zawsze ponad 1000 i zgrania minimum 500.000$ za sesje ...itd, az dojdziemy do osoby, ktora stwierdzi, ze najlepiej nie placic w ogole za kolka, bo skoro mi sie nie chce wyjezdzac na tor, to czemu inni maja dostawac cos za to, ze wyjezdzaja

W kwestii bolidu pragne Cie uswiadomic, ze zrownalismy sie nim na samuraju, no moze bankrucie, choc watpie. Za 1 wyscig zgarnales wiecej kasy niz ja, za kolka dostales wtedy bodajze 850.000, o czym widze nie pamietasz, a w wyscigu miales 3 miejsce, ja 6, przy czym ja stracilem tu kase przez obnizenie skrzyni o 2 levele. Wiec, na smerfie Ty miales lepszy bolid niz ja, znow wyzsze miejsce w wyscigu i juz nie pamietam ile za kolka, ale cos kolo 650 - 700k, przy czym ja znow redukowalem cos w bolidzie, czyli stacilem kase.
Jeszcze jedno odnosnie bolidu - mocniejszy bolid, owszem jest wazny w kwalifikacjach, ale nie koniecznie juz w wyscigu, o czym, kto jak kto, ale Ty powinienes akurat wiedziec.

No dobra, tyle do Kalika

Skoro jestesmy w temacie zmian na nastepny sezon, to przede wszystkim jestem za tym, aby zrobic cos z hamulcem.

Pytanie retoryczne: kto ustawia, ustawial, badz bedzie ustawial w bolidzie hamulec na 10
Problem w tym, ze jest za duza roznica w hamulcu miedzy levelemi, co szczegolnie daje mi sie we znaki w tym sezonie. Na 2 hamulec za slaby, na 3 za mocny - to tylko przyklad. Przydalby sie hamulec pomiedzy, tzn. na 2,5, 3,5.. itd.
Moja propozycja jest taka, aby terazniejszy 5 lub 6 level hamulca ustawic jako 10, a reszte podzielic aby uzyskac dokladniejsze jego stoponiowanie, czyli obecny hamulec 2 rownalby sie hamulcowi 1,5 po zmianie, 3 rownalby sie 2, 4 odpowiadalby 2,5 ...itd.

Nie wiem czy jest to technicznie mozliwe, dlatego prosze aby Aow powiedzial cos na ten temat.

To tyle,dziekuje

Anansi


Ostatnio zmieniany: 11 lata, 1 miesiąc temu przez Anansi.
Za tę wiadomość podziękował(a): STACHU32, Rojek, marko21, mpluta2, M_Pablo, dawidrs

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 1 miesiąc temu #15476

  • kalik144
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 295
  • Oklaski: 12
widze ze nikt z was nie rozumie oco mi chodzi mi nie chodzi oto ze anansi jezdzi i zgarnia kapuste duza bo sam duzo jezdze osobiscie uwazam ze 1 milion to za duzo kasy i koniec sam kasowaliem tez te 750 tys wiem wiem ale osobiscie uwazam ze baniak to za duzo nikt nikomu nie broni jezdzic jezdzijcie nawet po 5 tys kolek im wiecej tym lepiej tu tylko chodzi o kasa

PS : ten co kopie w bolidzie w trakcie kf lub wyscigu to to juz jego strata i sprawa


Ostatnio zmieniany: 11 lata, 1 miesiąc temu przez kalik144.

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 1 miesiąc temu #15477

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 214
  • Oklaski: 10
a powiedz, co ma motywowac graczy do robienia kolek jak nie kasa??

bedziemy im sciskac dlon na koniec sezonu i mowic, ze fajnie, wiec niech dalej jezdza...

PS : ten co kopie w bolidzie w trakcie kf lub wyscigu to to juz jego strata i sprawa - oczywiscie Kalik, tylko Ty zarzuciles mi , ze buduje bolid za kase za kolka, a ja tylko wykazalem, ze wcale tak nie jest, zlaszcze teraz, kiedy mamy placone za ilosc okrazen, a nie za to, kto najwiecej przejedzie - tak jak mialo to miejsce w poprzednich sezonach, gdzie nota bene, to Ty zawsze zgarniales druga nagrode

Aha.. moglbys nam Kalik jeszcze wyjasnic, dlaczego ten temat zalozyles w dziale FORMULA 1 ?


Ostatnio zmieniany: 11 lata, 1 miesiąc temu przez Anansi.

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 1 miesiąc temu #15478

  • krzysztofm
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 445
  • Oklaski: -19
Ha ha ha cwany ten Kalik, wysuwa coś takiego teraz gdy Anansi jest 6 a Kalik go wyprzedza o 3 punkty na 2 wyścigi przed końcem sezonu a różnica mogłaby być na odwrót gdyby w ostatnim wyścigu Anansi pojechał 0,1 sekundy a nawet mniej szybciej:) Oj nieładnie Kalik robić ludzi w konia i zmieniać zasady ot tak.
Śmiesznie to trochę wygląda, tak jakby Kalik się zaczął bać Anansiego:)
A jak właśnie sprawdziłem kwalifikacje, Anansi na razie 3 Kalik 5 i boi się wyścigu, wszystko się zgadza....


Ostatnio zmieniany: 11 lata, 1 miesiąc temu przez krzysztofm.

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 1 miesiąc temu #15479

  • Holek
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 41
  • Oklaski: 5
a moim zdaniem kasa za kolka jest dobrze zrobiona i nawet bylbym jeszcze za tym zeby moglo byc jej wiecej bo to ile ktos zgarnie za to kasy lezy tylko i wylacznie w jego strzalkach na klawiaturze a nie oszukujmy sie wiekszosc ludzi siedzi na maksie tyle ze przez caly tydzien mogloby spokojnie pojechac te 2000 kolek tylko wiekszosc ma za przeproszeniem lenia w ....

co do hamulca po czesci sie zgadzam chociaz to ze jest za mocny to mozna krocej ta spacje przytrzymac i samemu sie stopniuje jego moc wiec da sie to ogarnoc tylko troche wprawy trzeba


Ostatnio zmieniany: 11 lata, 1 miesiąc temu przez Holek.

Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 1 miesiąc temu #15480

  • DonDamiano
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 413
  • Oklaski: -61
Wyczuwam podstępny plan kalika.

Czyżby chciał że tak powiem pozbyć się z walki anansiego?
Nie od dziś wiadomo że to oni ciągle walczą,
kalik sobie nie radzi i się czaczyna:P
Koniec żartów.

Samo obcięcie nie jest dobrym pomysłem,
można by było zrobić że do 1000kółek dostajemy 50 000$ za 100okr,
w momencie gdy przekroczymy tą bariere można by było zastosować
coś w stylu ''25 000$ za 100kółek, duzej roznicy nie robi, ja bym zastosowal
50000$ za 100kolek (do 1000okr). czyli za 1 tysiąc 500 000
25000$ za 100kolek (od 1000okr do 3000okr) czyli po przejechaniu 2000okr. bylo by 750000, za 3k okr. dopiero bylby milion

PS. ciekawe czy ktoś zrozumie o co mi chodzi:D


Odp: zmiany w sezonie 15 11 lata, 1 miesiąc temu #15481

  • GayMaster
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 74
  • Oklaski: 4
Hmm ja powiem tak rozumiem i anansiego i kalika. Anansi robi wielką robotę i musi za to dostać nagrodę ale z drugiej strony nie wszyscy mają czas żeby tyle jeździć i tracą po kieszeni. Jak mówię rozumiem i 1 i drugiego.


Dawno już dokonałem wyboru i jestem dyspozytorem własnych torów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Wygenerowano w 0.27 sekundy