|
| Kierowcy: 11299 dzisiaj: (0)
Online: 9 (czat
Trwa przerwa międzysezonowa | Start 41 sezonu: 2.11.2020 | MAXF1 news: blog | CHALLENGE
Witamy, Gościu

Anansi (Anansi)

  • Online
  • Ranga: Gold Boarder
  • Data rejestracji: 05/31/2012
  • Ostatnia wizyta: Dzisiaj
  • Strefa czasowa: GMT +0:00
  • Czas lokalny: 20:00
  • Wiadomości: 197
  • Odsłon profilu: 851
  • Oklaski: 8
  • Miejsce: Nieznany
  • Płeć: Mężczyzna
  • Data urodzenia: Nieznana

Podpis

Posty

Posty

emo
Na wstepie,
Pomysl z choinka w sezonie nie jest najlepszy, zostawmy ten specjalny i specyficzny tor tradycyjnie na czas Swiat / Nowego roku , no chyba ze wolicie WWR wtedy

A teraz juz moja propozycja na 41 sezon:

GPS

Pistolet

Dupcyngiel (ew. Bankrut)

Nowy tor

Smok

Dla Damiana

Barazowy
Tory na 41 sezon
emo
W historii pod zakldaka TOP 100 (www.maxf1.com/historia?typ=top100) czsowki w sezonach 37, 38, 39 na torze nr 2 jest jakis blad, poniewaz pokazuje czas z testu gdzie sprawdza sie ping czy cos tam ... i wrzuca ten czas cos kolo 12 sekund (w historie)
Bledy w histori top ...
Kategoria: Bugi
emo
Moment, moment

.. Pablo czytaj chlopie dokladnie co kto pisze:

przeciez AoW napisal, ze ten czas byl wykrecony przez Dona na jego 4 kolku w kwalifikacjach, czyli wystarczyly mu 4 kolka w tym 1 jedyne pomiarowe, zeby zdobyl. PP
Mnie sie wydawalo ze byly to 2 kolka, ale bylem wtedy na torze stad to wrazenie, bo pamietam tyle ze Don na tor wszedl i po 2 minutach mial juz PP

.. a ilosc zrobionych pozniej (czy wczesniej w treningu) kolek nie ma tu najmniejszego znaczenia ... a ze przed kwalifikacjami jest trening, no to jest chyba oczywiste .. i ze sie w tym treningu jakies kolka robi, chocby po to zeby se tor przypomniec i cos moze nawet ustawic Inna sprawa Dupcyngiel jest caly czas dostepny w bonusowych torach za free, wiec kazdy moze sobie trenowac do woli kiedy tylko chce
jesli jednak to jakis porblem, bo widze, ze tak, to mozemy dokladnie powtorzyc taka sesje jaka wtedy miala miejsce , czyli trening i Kwale - jako Challenge
...gdzie glownym wyzwaniem jest pobicie czasu w ogole przez caly Chalelenge (czyli w tym przypadku Qwale), a dodatkwowym wyrowanie lub ppobicie tego czasu do 4 kolka - czy teraz jest to juz wystarczajaco jasne, czy jeszcze cos trzeba tlumaczyc ?

Odniose sie jeszcze do tego 2 kolka (czyli pierwsze pomiarowe bez wjezdzania do pit na wyjazdowym - tak Van do Ciebie pisze glownie), ktore w sumie tez powinno byc wazne tutaj, a co M_Pablo uznal za bezsens.
Otoz nie M_Pablo , nie jest to bezsens, wprost przeciwnie pokazuje ze nalezy bardzo dobrze jechac wyjazdowe zeby dogrzac maksymalnie opony, co na tym jednak krotkim torze jest bardzo trudne i w zasadzie kazde pomiarowe kolko zaczyna sie na nie dogrzanych do konca oponach !

Oczywiscie problem niedogrzania mozna latwo ominac wjezdzajac sobie zwyczejnie do pit z najmocniejsza ekipa - na co wielokrotnie zwracalem juz uwage podaczas sezonow, bo sa tory ze nie ma takiej mozliwosci zeby dogrzac opony na wyjazdowym, wiec cofanie do pit na wyjazdowym jest conajmniej NIE FAIR

Co do resszty oczywiscie zgadzam sie z M_Palbo i nie podniecal bym sie za bardzo tym wszystkim, bo to ma byc tylko zabawa i jakies fajne urozmaicenie na Maxie
Sprawdzenie rozkładu ...
emo
Tak AoW, dokladnie, mozna po prostu wziac Dupcyngla i dac jakis bolid, zaraz zreszta napisze jaki i dlaczego

...i mozna nawet zrobic tak jak piszesz, choc to chyba wydaje sie lekka przesada, zeby az tydzien dawac na wykrecenie jakiegos czasu, czas jakie jest w kwalu byly w zupelnosci wystarczajacy

W takim razie ja proponuje jako Challenge potworzyc wyczyn DonDamiano z 17 sezonu jaki zrobil wlasnie na Dupcynglu, i nie chodzi mi tu glownie o czas, ale o to, zeby to zrobic juz na 2 kolku ... tak on to zrobil zdobyl pp robiac 2 kolka !!!

Tak wiec ustawmy to czym jechal Don i bedziemy probowac poprawic jego czas jako glowne wyzwanie, a jako dodatkowe poprawic lub wyrownac juz na naszym 2 kolku ten czas

Moza by to nazwac nawet cos w stylu ChallengeDON czy DonDamiano Challenge , aby go upamietnic i przypomniec jego wielki talent.
Sprawdzenie rozkładu ...
emo
M_Pablo napisał:
TiKeJ69 napisał:
Jako że chcemy sprawdzić czystą szybkość to raczej tor typu Rzeżnik trochę nie ma sensu, Kalisz jednak za prosty, NO Fajfy czy tam GP Śląska czy tam Kaczuszka będzie okej

O, a to niby dlaczego? Rzeźnik jest najbardziej wymagający i zawiera sporo różnego rodzaju zakrętów. Tam nie złożysz idealnego okrążenia trafiając dobrze 2-3 razy w zakręt, jak to ma miejsce chociażby na Kalischu (nawrót i przedostatni zakręt). Większość rywalizacji na tych wszystkich torach skończy się różnicą rzędu 0.0XX i będzie to wynikowa "przypadku". Z kolei Rzeźnik nam taki przypadek eliminuje. Trzeba pojechać perfekcyjnie przez około minutę - i to jest dopiero wyzwanie. Choć i tam zakładam będą małe różnice między graczami.

Druga sprawa: jest jeszcze jeden sposób na to, żeby rozrzut wyników był większy. Mianowicie: poufność osiągniętych wyników do końca pojedynku. Jeśli ludzie będą widzieć swoje wyniki, to będą robić wszystko żeby te wyniki pobić, przez co rozrzut będzie sztucznie zaniżony. Imo lepiej dać każdemu X czasu na ustanowienie swojego besta i potem tylko te czasy porównać. Bo jak jest punkt odniesienia to jeździ się inaczej niż bez. Każdy powinien we własnym zakresie ocenić, czy osiągnął szczyt swoich możliwości, czy jeszcze nie.



Wszystko pieknie ladnie, niby sie wszystko zgadza, ale jest male ale M_Pablo, a moze nawet wiecej niz jedno ale

Po piersze Rzeznik jest dlugim torem i w zasadzie nikt go nie zna, wiec pasowaloby sie tego tora nauczyc jakos, zeby w ogole na niego wychodzic a potem myslec o robieniu jakiegos tam czasu, ze o ustawieniach juz tutaj nie wspomne... wiec teraz powiedz mi, komu bedzie sie chcialo, kto znajdzie czas, zeby sie tego tora nauczyc - i dodam, ze tu nie wystarczy 2 - 3 godziny, tu by sie przydalo 2, 3 ale tygodnie na nauke takiego toru, skoro takiego Drobniaka zdecydowana wieszkosc nie jest w stanie sie nauczyc w tydzien, to u czym my tu mowimy?... pewnie znadzie sie jakis jeden desperat czy moze dwoch zeby poprobowac sil , ale czy to o to tu chodzi ?

Po drugie, bardzo sie mylisz ze roznice beda takie male na jakims innym torze niz Rzeznik, owszem czym krotszy i bardziej prosty tor to taka tendencja bez watpienia bedzie, widac jednak, ze troche CIe tu nie bylo i przeoczyles sytuacje, ktore juz od dluzeszgo czasu mamy na 1 torze w sezonie w kwalifikach, gdzie kasy kazdy ma tyle samo, wiec bolidy sa bardzo, bardzo podobne jesli nie identyczne, a roznice bywaja dosyc spore, a wg Twojego twierdzenia powinny byc znikome - nie sa

Po trzecie w koncu, widze ze wszystkich nieco ponioslo, a juz najbardziej Vanrooka, ktory zalozyl temat pod jakims absurdalnym tytulem ...

a poniewaz pomysl ten zrodzil sie w mojej glowie juz pare sezonow temu, i nawet pisalem o tym Aowowi, ktoremu nota bene bardzo sie to spodobalo, to moze wyjasnie nieco o co tutaj pierwotnie chodzilo:
pomysl polegal na tym, zeby na jakims torze, ktory co wazne by w sezonie kiedys, ustawic moj bolid (oczywiscie z niewidocznymi ustawieniami ) ktorym jechalem w kwalach, a cale zadanie polegalo na tym zeby przebic moj czas - tyle !

I to mial byc taki challenge, zabawa i urozmaicenie w przerwie miedzysezonowej.

Oczywiscie mozna to zrobic w inny sposob, ustawic jakis tam bolid - gotowiec i wypuscic wszyskich na plac boju, tylko na boga, to nie bedzie zadna wyrocznia, ma to byc forma rozrywki i zabawy w czasie przerwy miedzy sezonami. Nazwijmy to se WYZWANIE czy jakis CHALLENGE czy jakkolwiek i juz
Tylko tez to nie moze byc tak, ze bedzie to jakis byle jaki bolid, tak jak pisal Van ze se damy 10 10 i dolosujemy tor - kolejny absurd, bo zwyczajnie po niektorych torach nie da sie jechac na 10 10 , ale skad Van moze to wiedziec

Zeby to mialo sens to musi byc dobrany odpowiedni tor, nie za latwy, ale tez i nie za dlugi tak jak rzeznik, po drugie, musza byc dobrane do takiego toru jakies sensowne ustawienia, ktorymi da sie realnie jechac i cos wycisnac.
Sprawdzenie rozkładu ...
emo
AoW napisał:
To może jednak znieśmy ukrywanie bolidu




absolutnie, zdecydowanie, kategorycznie NIE !
Bolid i problemy z j ...
emo
Aow to sie zdarza juz od jakiegos czasu, od dluzszego czasu dodam. Nie pamietam dokladnie kiedy sie to zaczelo ale pewnie z rok, a nie wiem czy nie od wtedy co strone przenosiles na jakis inny serwer.
Strona laguje od 1:0 ...
Kategoria: Bugi
emo
Aow, oczywiscie ze bardzo dobrze ustawiony bolid nie gwarantuje wyniku, bo to nie bolid jedzie

Najwazniejszy jest tu kierowca tylko i wylacznie, bolid to ostatnia czesc tej ukladanki, dlatego najlepsi kierowcy potrafia pojechac lepiej (szybciej ) od innych nawet duzo gorszym/slabszym bolidem. Tak jak pisalem wyzej, bez odpowiednich umiejetnosci, znajomosci toru itd. nic nikomu po nawet najlepiej ustawionym bolidzie.
Niestety, jesli chce sie jezdzic szybko i dobrze to trzeba to wypracowac, to sa tysiace, dziesiatki tysiecy kolek i nie ma tu drogi na skroty ... zaden cud-bolid tu nikomu w niczym nie pomoze
Bolid i problemy z j ...
emo
jak dolaczysz legende to bedzie latwiej

EDIT: ok przygladnalem sie temu teraz chwile i oczywiscie ja wiem o co chodzi i pewnie gracze co jezdza jakis czas tez,

ale nowym to raczej nic nie pomoze obawiam sie, chyba ze pojawi sie pod tym jakies obszerne wyjasnienie

i tak btw: dzieki temu "obrazku" widac jak bardzo skomplikowany jest to bolid
Bolid i problemy z j ...
emo
1. 5
2. 5
3. sam
4. tak, a nawet zdecydowanie tak

5. Dziekuje AoW, ze podjales ten temat, tylko sprawa jest troche bardziej zlozona, przejechalem juz na Maxie prawie 300 000, poswiecalem na dopracowanie bolidow mnostwo czasu i wreszcie, mam przetestowana niemal niezliczona( ) ilosc ustawien - wiec pozwole sobie tutaj poruszyc kilka spraw... nie wiem tylko czy znakow wystarczy

Zaczne moze od punktu 4, albo moze zanim jeszcze do niego przejde, to na poczatek opowiem w skrocie jak wygladaly moje pierwsze kolka i na czym polegala najwieksza trudnosc w ustawianiu bolidu.
Kazdy kto zaczyna jazde ma na poczatek kilka podstawowych problemow, po 1: problem ze sterowaniem, nawet przy ustawieniach 1 1 na poczatku po prostu trzeba nauczyc sie bolidem skrecac i hamowac co z pozoru wydaje sie proste, jednak potrzeba troche czasu zanim czlowiek to opanuje i juz jestesmy przy punkcie 2, bo po drugie wlasnie znajomosc toru ... i tu jest zazwyczaj pies pogrzebany, bo kazdy nowy co wchodzi to od razu zaczyna jazde na tym co akurat jest w sezonie, lub co jest chyba jeszcze gorsze dla niego, na torze testowym - ktory umowmy sie do prostych nie nalezy... ja zaczynalem swoja przygode na Rakadu i potrzebowalem naprawde sporo czasu zeby ten tor opanowac na jakichs ustawianiach typu 1 1, potem zaczalem cos kobinowac z ustawieniami, tylko nie mialem zielonego pojecia o co w nich chodzi, a opcji bylo milion zwyczajnie do wyboru i juz jestesmy wlasnie przy - po trzecie... czyli ustawianie bolida przez osoby poczatkujace, ktory zwyczajnie nie maja zielonego pojecia, bo niby skad, jak to zrobic, a opcji jest naprawde sporo i zaczyna sie robic proby po omacku w dodatku po obcym terenie, to nie ma szans powodzenia.

Dlaczego o tym pisze, ano dlatego , ze tez nie mozna dac poczatkujacemu graczowi bolida w naszym mniemaniu dobrego ( i nie mam tu na mysli czegos z silnikiem na 10 czy nawet 8), poniewaz jest on na etapie jeszcze nauki samej jazdy i na etapie uczenia sie torow/toru, wiec bolid dla poczatkujacych pasowaloby robic z graczami poczatkujacymi, zeby powiedzeli czy juz sa w stanie ogarnac, albo w ktorym momencie sa w stanie juz jechac powiedzmy w miare bezproblemowo.... tylko znow - oni absolutnie nie powinni zaczynac nauki na torze sezonowym czy testowym (!) (litosci), tylko wlasnie na jakims Kalischu czy jeszcze innym specjalnie stworzonym torze Owal - dopiero wtedy mogli by wchodzic na kolejne szczeble o czyms kiedys juz pisalem, czyli jak zrobisz tym bolidem taki a taki czas to awasujesz i dostajesz kolejny (to jest juz kwestia na inny temat).

To tyle na temat punktu 4 ... a teraz jeszcze maly komentarz dlaczego tak trudne jest ustawianie bolida i dlaczego dalem 5 a nie np. 1 czy 3

Cala trudnosc w ustawianiu bolida wiaze sie przede wszystkim ze znajomoscia toru, to jest absolutna podstawa jesli chodzi w ogole o zabieranie sie za ustawienia, i czym trudniejszy tor tym trudnosc ta wprost proporcjonalnie wzrasta to kwadratu czy szescianu , kolejna sprawa to zrozumienie co zmienia poszczegolna czesc, i o ile w przypadku silnika i skrzyni nikt nie ma watpliwosci, to z pozostalymi czesciami pojawia sie zauwazylem wielki problem, za wysokie hamulce to podstawowy blad, nastepne to za wysokie lub za niskie skrzydla czy zawieszenie oraz ostatnia nowomoda przesadzona aerodnamika, zeby tego bylo malo, to najgorsze tym wszystkim jest...
ze dopiero dobranie odpwiednich skrzydel, hamulca i zawieszenia + aero do silnika i skrzyni daje odpowiednio szybki i zwrotny bolid na konkretny tor... i teraz zeby bylo smieszniej, to co jedzie nam na jednym torze i jest super na nastepnym moze okazac sie bolidem nie nadajacym sie do jazdy - oczywiscie w ustawianiu bolida ogromnie pomaga nie tylko doswiadczenie, ale i umiejetnosci samego kierowcy, czasem slysze ze ktos chce bolid gotowy to pokaze jak jezdzi, otoz nie pokaze, o czym juz nieraz sie przekonalem przez te ponad 8 lat odkad tu jestem.
Tak wiec puenta na koniec trzeba jezdzic, jezdzic i jeszcze raz jezdzic, testowac , testowac i jeszcze raz testowac aby moc w pelni zrozumiec bolid i nauczyc sie go odpowiednio, pod siebie ustawiac.
Bolid i problemy z j ...
emo
Widze , ze nikt jednak nie wrzucil pomyslu z czata na forum.... a Aow czeka na propozycje

Jooker zaproponowal, zeby podczas przerwy miedzysezonowej zorganizowac jakis turniej na powiedzmy 3 torach ( sezonowych), gdzie jezdzimy tylko same wyscigi, ponadto zaproponowal nieograniczona ilosc kasy, wiec de facto budujemy co nam sie tylko podoba i na tym smigamy wyscig.

A teraz moja propozycja:

MINI SEZON
Ilosc torow do uzgodnienia, ale skoro ma to byc mini sezon to w przedziale 3 - 5 trzeba sie zmiescic, ale to akurat malo istotne ile bedzie torow

ja proponuje dokladnie takie same bolidy dla kazdego, zeby bylo ciekawiej nie widzimy na jakich ustawieniach jezdzimy (do odgadniecia po kazdym race czy tez w trakcie treningu ) ,
czyli mamy tylko trening ( i tutaj sobie mozemy srubowac czas jesli ktos ma ochote na takim bolidzie), a potem wyscig, ale... czy aby 15 kolek ? moze wiecej

trening: poniedzialek - piatek

wyscig: piatek - niedziela (cos jak teraz mamy kwale tylko moze do konca niedzieli a nie do 19.30)

Napiszcie co myslicie o takim pomysle, podsuncie tez swoje propozycje.
MINI SEZON (w przerw ...
Kategoria: Newsy
emo
1
Sezon 40 2k20
emo
Dawid...

Trudno nie zgodzic sie z Magorzata, bo mialem w podobnym tonie napisac, a teraz jeszcze cos dodam

... mam zaplanowane wakacje na lipiec w Szkocji (wszystko zabookowane itd), jakkies 50% szans ze to wypali, jednak jesli nie to od razu CI powiem, ze

...bynajmniej w domu siedzial nie bede tylko korzystal ze slonca i swiezego powietrza ile tylko sie da, pora przypomniec sobie jak wyglada las, plaza czy slonce - i mysle ze wiekszosc raczej postapi tak samo

oczywiscie sezon mozna puscic, to raczej nie problem, tylko czy rzeczywiscie bedzie mial ktos jezdzic i ile bedzie to osob

mozna ewentualnie zrobic jakies turnieje teraz czy inne tego typu zabawy
Sezon 40 2k20
emo
6.33.666
Wyzwanie MaxF1
Kategoria: Newsy
emo
zle

podpowiem ze chodzi o 35 sezon to bylo trudne pytanie , bo nie jest ten sezon dodany w info o torze
Quiz
Kategoria: Forumowe zabawy
emo
A rekord w sezonie ? jaki , w ktorym sezonie padl i kto
Quiz
Kategoria: Forumowe zabawy
emo
Ile wynosi rekord na torze NO i kto jest rekordzista ?
Quiz
Kategoria: Forumowe zabawy
emo
w duzo sezonach

1,8,9,10,11,12,13,17,18,19,24,25,26,27,31,32,33,34

EDIT: .... i. 35 sezon tez
Quiz
Kategoria: Forumowe zabawy
emo
M2 to zadanie bylo za bardzo matematyczne.

jakbys podal na tacy wszystkie mozliwe wyniki (oczywiscie te realne) to by bylo pewnie latwiej

2 sprawa to moze trzeba bylo przypomniec jeszcze z raz czy 2 w trakcie trwania sezonu ze konkurs wciaz trwa
Wyzwanie MaxF1
Kategoria: Newsy
emo
Van przestan sie juz kompromitowac wiecej, wystarczy chyba jak na jeden dzien

jak juz chcesz wysnuwac jakies wnioski (zwlaszcza na temat swojej osoby), to zrob to rzetelnie i obiektywnie i staraj sie tez bez emocji

wez sobie sezon po sezonie, wszystkie kwale i wszystkie wyscigi przeanalizuj, do tego se mozesz nawet i wszystkie bonusowe tory dorzucic jak juz sie tak upierasz (choc one tu sa najmniej wazne)... i jak juz to zrobisz to mozesz sie dzielic wnioskami co Ci tam wyszlo ciekawego

milej zabawy
Kółka Anansiego
Kategoria: Newsy
Więcej
Historia blokad

Historia blokad dla Anansi

# Zablokowany od Czas rozpoczęcia Czas zakończenïa Zablokowany przez Modyfikowane przez
Użytkownik Anansi nigdy nie był blokowany.
Wygenerowano w 0.31 sekundy