|
| Kierowcy: 11308 dzisiaj: (0)
Online: 4 (czat
Trwa 41 sezon | MAXF1 news: blog
Witamy, Gościu

M_Pablo (M_Pablo)

  • Online
  • Ranga: Platinum Boarder
  • Data rejestracji: 04/08/2012
  • Ostatnia wizyta: Dzisiaj
  • Strefa czasowa: GMT +1:00
  • Czas lokalny: 18:17
  • Wiadomości: 492
  • Odsłon profilu: 961
  • Oklaski: 20
  • Miejsce: Bydgoszcz
  • Płeć: Mężczyzna
  • Data urodzenia: 03/10/1989

Podpis

Posty

Posty

emo
To ja bym chciał jeszcze tą:
Emotka na chat
emo
Anansi napisał:
jesli moglbym cos dodac to ja bym prosil emotke :sciana: taka jak byla np. na GG


STANDARD:


DRUGA WERSJA:
Emotka na chat
emo
W regulaminie jest napisane, że wykupienie konta kosztuje 200 złotych, więc te 246 to chyba żaden przywilej
Unifikacja kont
emo
Hurrraaaaaa, wygrałem nic nie ważny challenge z zupełnie nikim ważnym, hurrraaa

Dzięki wszystkim za udział w challenge'u na moim wspaniałym, nowo powstałym torze. Jestem ogromnie zawiedziony nie pojawieniem się na torze Anansiego i zrobieniem challengu' na odwal Rojka, no ale cóż... Jednakowoż szacun dla chociażby Gosi, Tikeja, czy Vanrooka, którzy zapewne nie na taki challenge czekali ale przynajmniej spróbowali swoich sił w takiej a nie innej formie rozrywki
Challenge - wyniki
Kategoria: Newsy
emo
To kto w końcu wygrał?
Super MAXF1 Team
Kategoria: Teamy
emo
A ja jestem za tym żeby stare, zbanowane konta, pousuwać z rankingów. Nie będzie problemu paru kont. Poza tym jak ktoś był na tyle "bystry" żeby zakładać kilka kont, to niech teraz cierpi na tym, że ma wybrakowane statystyki.

Unifikacja kont
emo
orzeszek28 napisał:
Tylko pytanie czy da rady się zrobić dla każdego taki oddzielny zegar.

Myślę, że jest to do wykonania w możliwie najprostszy sposób, ale jeśli nie... to mam też drugi, równie prosty Obecnie osoby z Premium mają dostęp do wielu bonusowych torów. Nie wiem, czy nie można na czas challengu utworzyć dodatkowej rangi (roboczo nazwanej Challenge), którą dostałaby osoba, która akurat chce się ścigać. AoW, na tej samej zasadzie co Premium, przydzielił by taką rangę na godzinę, po czym ranga by zniknęła. Ranga ta dostawałaby oczywiście dostęp do tego jednego toru w zakładce z bonusowymi torami. W momencie wygaśnięcia rangi po 15, 30, czy tam 60 minutach, dostęp do toru by znikał. Takie rozwiązanie, o ile możliwe do wprowadzenia, miałoby tylko jeden mały minus - w chwili, gdy ktoś chciałby wykonać challenge, musiałby dopaść AoWa, żeby mu rangę aktywował. Chyba że byłaby opcja dodania tej rangi przez samego użytkownika - coś na zasadzie "Chcę wziąć udział w challenge!", więc klikam w magiczny przycisk aktywacji rangi i przez X czasu mam dostęp do tego dodatkowego toru. Wydaje się w to w miarę proste, ale tu już by musiał AoW napisać czy teoria idzie w parze z praktyką

orzeszek28 napisał:
Mi się pomysł Mpablo podoba. Nowy tor,każdy te same ustawienia i max godzina jazdy i wtedy się naprawdę wyłoni kto jest dobry, a kto nie.

Skończcie z tym, kto jest dobry i kto najlepszy, proszę Was Pojedynczy challenge nigdy nie wyłoni najlepszych. To ma być forma zabawy, jednorazowego challengu. Sprawdziłaby kto szybko uczy się toru, kto szybko jeździ, ale to nadal nie byłby wyznacznik niczego. Po prostu taka forma rywalizacji nie świadcząca o niczym szczególnym W dodatku trochę inna od tych pojedynków na zasadzie "komu w przeciągu 1500 okrążeń uda się akurat zlepić to jedno idealne"
Sprawdzenie rozkładu ...
emo
Przyszła mi w sumie do głowy jeszcze jedna propozycja. Pewnie powinienem założyć dla niej osobny wątek ale ten wątek się już rozrósł do takich rozmiarów, że kolejna propozycja chyba nie robi różnicy To równie dobrze może być drugi challenge toczący się obok tego, nad którym teraz myślicie.

Challenge polegający na... sprawdzeniu umiejętności przyswajania nowego toru. Jeśli wierzyć zapewnieniom AoWa, w najbliższym czasie powinien pojawić się na Maxie nowy tor. Co Wy na to, żeby każdy dostał przykładowo 15-30 minut jazdy na takim torze i po prostu w tym czasie postarał się wykręcić jak najlepszy rezultat? Mówię oczywiście o PEŁNYM PRZYSWOJENIU NOWEGO TORU OD ZERA. Nikt nie miałby na niego wstępu tak po prostu. Każdy miałby limit czasowy, w którym mógłby przebywać na torze i najlepszy uzyskany w tym czasie rezultat byłby wpisany do jakiejś tam klasyfikacji. Celowo piszę o limicie czasowym, bo limit okrążeń byłoby o wiele łatwiej obejść - wystarczyłoby nie kończyć pierwszego kółka, co przy limicie czasowym nie jest już tak łatwe do obskoczenia. Choć nadal możliwe. O ile taki limit czasowy przypadający "na jednego gracza" jest w jakikolwiek sposób możliwy do wprowadzenia... Oczywiście zaraz pojawią się głosy, że jak to, że 30 minut, że za mało, że bla bla bla, że to nie wyłoni najszybszego, bla bla bla. Oczywiście, że nie. Ale to ma mniej więcej pokazać, kto najszybciej oswoi się z torem i ogarnie w tak krótkim czasie jak najlepszy czas - i tyle Oczywiście na jakimś ustalonym setupie. I też można by to podpiąć pod upamiętnienie DonDamiano, który w bardzo krótkim czasie zapewnił sobie PP. Nie byłoby setek robionych kółek, godzin jazdy, szukania setupów - wsiadasz i od początku próbujesz po prostu pojechać jak najlepiej, bo czas goni

Oczywiście po całym challengu tor zostałby udostępniony już wszystkim do normalnej jazdy.
Sprawdzenie rozkładu ...
emo
AoW napisał:
Chyba chodziło o to, aby czas był wykręcony na kółku bezpośrednio po lapie wyjazdowym. Czyli nie, że ma się tylko 2 próby, ale że bestlap ma być na lapie nr 2 a nie 3,4 ...etc. Po to też dodałem informację o ilości wykręconych kółek przez Dona w czasie treningu (nie sprawdzałem czy wtedy była możliwość jazdy na torach bonusowych).

No to z całym szacunkiem, ale... trochę bezsens
Sprawdzenie rozkładu ...
emo
Zaraz zaraz. Poprawcie mnie jeśli źle myślę, ale... Chcemy zrobić challenge "drugiego kółka", które jednak było czwartym kółkiem i jednocześnie 465. na danym torze? Motacie w tym wszystkim coraz bardziej i trochę ciągniecie to teraz na siłę

Spójrzcie: DonDamiano osiągnął PP w... dobrym stylu, tak to ujmę. Wleciał na tor, zrobił co miał, poszedł spać. Ale nie zrobił tego przecież na drugim kółku, tylko na którymś tam z kolei. Miał ten tor wytrenowany, bo wcześniej na nim jeździł. I teraz mamy "dwa kółka" żeby pobić jego czas? Czyli ludzie nie znający toru mają to w te 2 okrążenia pobić? Nierealne. Nikt nie wleci teraz na tor, do którego nie jest przyzwyczajony i nie zrobi takiego czasu na drugim kółku, no nie ma bata. NAWET ANANSI TEGO NIE ZROBI! Z kolei jeśli damy ludziom potrenować... to w zasadzie pada cała idea challenge'u na drugim kółku, bo każdy takich "drugich kółek" będzie miał niezliczoną ilość. Żeby to wszystko miało sens, musielibyśmy się umówić, że mamy te 450 okrążeń na trening, a potem TYLKO JEDNĄ PRÓBĘ i TA JEDNA PRÓBA jest decydująca. Tylko czy to ma sens? Wiecie przecież jak wygląda robienie okrążeń w tej grze... Wiecie też, że taki challenge nie za bardzo pokaże kto jest najszybszy (albo kto ile traci do Anansiego).

Czasem coś wejdzie perfekcyjnie, a innym razem nie. W tym przypadku weszło w sumie za 465. razem i na tej podstawie robimy challenge "na drugim kółku"?
Sprawdzenie rozkładu ...
emo
Oj Gosieńka Gosienka

Zawsze będą problemy z pieniędzmi Zawsze komuś zabraknie "akurat te 100 tysięcy", zawsze ktoś będzie potrzebował więcej. Chyba dlatego były kiedyś wprowadzone premie za kółka. Jak nie ma pieniążków to mówi się trudno, trzeba jechać na tym co jest albo kręcić kółeczka.

Mówię stanowcze STOP życiu na kredyt!
Bank
emo
TiKeJ69 napisał:
Jako że chcemy sprawdzić czystą szybkość to raczej tor typu Rzeżnik trochę nie ma sensu, Kalisz jednak za prosty, NO Fajfy czy tam GP Śląska czy tam Kaczuszka będzie okej

O, a to niby dlaczego? Rzeźnik jest najbardziej wymagający i zawiera sporo różnego rodzaju zakrętów. Tam nie złożysz idealnego okrążenia trafiając dobrze 2-3 razy w zakręt, jak to ma miejsce chociażby na Kalischu (nawrót i przedostatni zakręt). Większość rywalizacji na tych wszystkich torach skończy się różnicą rzędu 0.0XX i będzie to wynikowa "przypadku". Z kolei Rzeźnik nam taki przypadek eliminuje. Trzeba pojechać perfekcyjnie przez około minutę - i to jest dopiero wyzwanie. Choć i tam zakładam będą małe różnice między graczami.

Druga sprawa: jest jeszcze jeden sposób na to, żeby rozrzut wyników był większy. Mianowicie: poufność osiągniętych wyników do końca pojedynku. Jeśli ludzie będą widzieć swoje wyniki, to będą robić wszystko żeby te wyniki pobić, przez co rozrzut będzie sztucznie zaniżony. Imo lepiej dać każdemu X czasu na ustanowienie swojego besta i potem tylko te czasy porównać. Bo jak jest punkt odniesienia to jeździ się inaczej niż bez. Każdy powinien we własnym zakresie ocenić, czy osiągnął szczyt swoich możliwości, czy jeszcze nie.
Sprawdzenie rozkładu ...
emo
Jeszcze nie wiem, czy pojadę kolejny sezon, bo to zależy od chęci, ALE... gdybym miał pojechać, to raczej na tych mniej skomplikowanych torach, czyli:

NOWY TOR
Kalischreinigung
Rakadu
Kalik GP Slaska
Fajf
Tor dla Rojka Dupcyngiel
Smerf

Ewentualnie, z premedytacją (zamiast Smerfa) Rzeźnika na koniec, bo ja pewnie nie dotrwam - i niech inni się męczą
Tory na 41 sezon
emo
Ale to nie oznacza zakończenia kariery.
Kończę karierę
Kategoria: Inne
emo
Gollob nie zakończył kariery.
Kończę karierę
Kategoria: Inne
emo
Jakbym tylko wiedział, która część jest dokładnie za co odpowiedzialna i jakie ma powiązania z innymi...

Śmiejcie się, ale to tylko z pozoru jest proste. Łatwo jest napisać za co odpowiedzialny jest silnik, natomiast trzeba pamiętać jeszcze o tym, że odpowiednio wysoki poziom silnika wymaga odpowiednio wysokiego poziomu innej części. Ta z kolei też ma swoje wymagania czasem i na różne rzeczy wpływa... I tu się chyba lepiej sprawdzi poradnik.

Nie wystarczy napisać tekstu typu "czy wiesz, że silnik w bolidzie odpowiedzialny jest za prędkość maksymalną", bo to za mało. Podobnie jak z tym, że hamulec zwiększa siłę hamowania. Owszem, zwiększy ją, ale zmieni również sterowność bolidu. A to nie koniec, bo poziom hamulca jest potrzebny inny na każde ustawienie bolidu... Zawarcie takich informacji w paseczku informacyjnym "czy wiesz, że..." jest karkołomne
Pomysły pomysłowego ...
emo
mpluta2 napisał:
Witam. Szukam chętnego na stanowisko kamerzysty w MaxF1 News. A co miałby robić kamerzysta na blogu? Głównie miałby nagrywać przejazdy po maxowych torach.

Wymagania:
- kamerzysta musi być niezłym kierowcą
- kamerzysta musi posiadać odpowiedni sprzęt (oprogramowanie), nagrywanie z komórki nie jest mile widziane

Proszę się zgłaszać na pw


Kalkulatorem można?
Blog mpluta2
Kategoria: Inne
emo
Zapomniałeś dodać, że trzeba mieć ukończone 18 lat żeby obstawiać.
Zakłady bukmacherski ...
Kategoria: Nagrody
emo
Wiecie, że ustawianie wyników w celu uzyskania korzyści materialnych jest karalne?
Zakłady bukmacherski ...
Kategoria: Nagrody
emo
dawidrs napisał:
Nienawidze Barcelony, ale Reast in Peast ( R.I.P ) Tito and [*]


Nie REAST IN PEAST tylko REST IN PEACE

REST - odpoczywaj/spoczywaj
IN - w
PEACE - pokoju/spokoju

Tito, pamiętamy o to ...
Kategoria: Inne
Więcej
Historia blokad

Historia blokad dla M_Pablo

# Zablokowany od Czas rozpoczęcia Czas zakończenïa Zablokowany przez Modyfikowane przez
Użytkownik M_Pablo nigdy nie był blokowany.
Wygenerowano w 0.31 sekundy