|
| Kierowcy: 11426 dzisiaj: (0)
Online: 5 (czat
Trwa 50 sezon | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

Moje przemyślenia
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Moje przemyślenia

Moje przemyślenia 9 lata temu #20971

  • VANROOK16
  • Online
  • Senior Boarder
  • Posty: 42
  • Oklaski: 3
Nie powinienem tego tutaj pisac, lecz na forum, ale wiem, ze częściej gracze wchodzą na Blog niż na forum Moim pierwszym kontem było konto o nazwie Vanrook - zarejestrowany 2012 roku. Mozna więc powiedzieć, że na maxie jestem od prawie 3 lat. Zebrałem wiele doświadczenia i mogę się wypowiedzieć. Mam też kontakt osobisty z 2 byłymi zawodnikami, których namawiam wciąż na powrót. Właśnie od nich i dodatkowo ode mnie zebrałem informacje dlaczego ubywa graczy. 2 rzeczy, a raczej sprawy, które powinno się zmienić, aby lepiej to wyglądało.

1. Nie ma juz 3 lig. Zostały 2. Powinno się dać 1 i 2 lidze takie same bolidy. Kazdy gracz wchodzący do ligi 2.1, musi zmierzyc i okiełznać bolid ze silnikiem 8. Jeździ, ustawia bolid. Czas jest zawsze o wiele słabszy niż czasy 1 ligowców. Ale w głowie mówi sobie, gdy będę w 1 lidze, też ustawie 10. Wtedy następuje zdziwienie.
Bo każdy beniaminek w 1 lidze nie potrafi ustawiać bolidu na 10. Przyzwyczajony na silnik 8, nigdy nie ustawiał nawet na 9. Spada znowu do ligi 2 i traci chęci do jazdy.
Właśnie dlatego jeszcze pare lat temu istaniało wiele multikont. Gracze woleli się bawić i wygrywać, dlatego skoro nie potrafili jeździć na silniku 10, tworzyli nowe konto i ścigali się w lidze 2. I teraz dodatkowo pytanie dla 1 ligowców: Czy w 1 lidze daje Wam coś doświadczenie jazdy silnikiem na 8 ? Oczywiście, że nie. Nawet na takich torach jak samuraj ustawiamy 9.

2. Ustawić, by w weekend od kwalifikacji do zakończenia wyścigu padał ciągle deszcz raz na jakieś Gp. Dajmy na to w 3 i ostatnim. Ten moment kiedy jedziesz na oponach deszczowych, szybki s1 i s2....nagle brak opon w s3 Wyścig składał by się z minimum 2 Pit Stopów. Każdy błąd to utrata dobrej pozycji. Zawodnicy mający słabsze bolidy, bo zajmowali miejsca poza podium w pierwszych Gp, nagle mają szanse we wyścigu z czołówką. Dbanie o opony.

Co myślicie o tym?


Odp: Moje przemyślenia 9 lata temu #20972

  • radwanek21
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 242
  • Oklaski: 2
Co do silników to raczej lipa. Z doświadczenia wiadomo ze wiekszosc nowych graczy (2liga) nie umie jezdzic nawet z silnikiem na 8 a co jesli odblokujemy silniki i bedzie mozna w 2 lidze smigac z silnikiem na 9 czy 10? Wtedy raczej dopiero nowi sie zniecheca do jazdy...


"wieczność jest nudna, szczególnie pod koniec."
W.A.

Odp: Moje przemyślenia 9 lata temu #20973

  • VANROOK16
  • Online
  • Senior Boarder
  • Posty: 42
  • Oklaski: 3
Właśnie nie, bo nauczą się już korzystać z takiego silnika i skrzyni. Wejdą do 1 ligi i od razu ustawiają bolid
i jadą. Nie ukrywajmy, ze gdy ktoś jest dobry w 2 lidze, wygrywa Q i Gp to gdzieś w okolicach 5 wyścigu ustawi
sobie dopiero 8 8. Słabe ustawienie przy 1 ligowcach. Często jest właśnie, że kończą ligę swoją, są nieźli.
Nauczyli się korzystać i ustawiać, a w 1...no nie ukrywajmy czarna magia dla nich z 10.
Gdy gracze wrócę i utworzono by ligę 3, to w niej można by było wtedy ten silnik na 8. W 1 i 2 na 10


Ostatnio zmieniany: 9 lata temu przez VANROOK16.

Odp: Moje przemyślenia 9 lata temu #20974

  • dawidrs
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • hei
  • Posty: 861
  • Oklaski: -22
Podoba mi się ten pomysł, TUTAJ bardzo fajny pomysł też, o tyle że mpluty:) Daję to, gdyż są podobne


Ostatnio zmieniany: 9 lata temu przez dawidrs.

Odp: Moje przemyślenia 9 lata temu #20977

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 214
  • Oklaski: 10
VANROOK16 napisał:
Nie powinienem tego tutaj pisac, lecz na forum, ale wiem, ze częściej gracze wchodzą na Blog niż na forum Moim pierwszym kontem było konto o nazwie Vanrook - zarejestrowany 2012 roku. Mozna więc powiedzieć, że na maxie jestem od prawie 3 lat. Zebrałem wiele doświadczenia i mogę się wypowiedzieć. Mam też kontakt osobisty z 2 byłymi zawodnikami, których namawiam wciąż na powrót. Właśnie od nich i dodatkowo ode mnie zebrałem informacje dlaczego ubywa graczy. 2 rzeczy, a raczej sprawy, które powinno się zmienić, aby lepiej to wyglądało.

1. Nie ma juz 3 lig. Zostały 2. Powinno się dać 1 i 2 lidze takie same bolidy. Kazdy gracz wchodzący do ligi 2.1, musi zmierzyc i okiełznać bolid ze silnikiem 8. Jeździ, ustawia bolid. Czas jest zawsze o wiele słabszy niż czasy 1 ligowców. Ale w głowie mówi sobie, gdy będę w 1 lidze, też ustawie 10. Wtedy następuje zdziwienie.
Bo każdy beniaminek w 1 lidze nie potrafi ustawiać bolidu na 10. Przyzwyczajony na silnik 8, nigdy nie ustawiał nawet na 9. Spada znowu do ligi 2 i traci chęci do jazdy.
Właśnie dlatego jeszcze pare lat temu istaniało wiele multikont. Gracze woleli się bawić i wygrywać, dlatego skoro nie potrafili jeździć na silniku 10, tworzyli nowe konto i ścigali się w lidze 2. I teraz dodatkowo pytanie dla 1 ligowców: Czy w 1 lidze daje Wam coś doświadczenie jazdy silnikiem na 8 ? Oczywiście, że nie. Nawet na takich torach jak samuraj ustawiamy 9.

2. Ustawić, by w weekend od kwalifikacji do zakończenia wyścigu padał ciągle deszcz raz na jakieś Gp. Dajmy na to w 3 i ostatnim. Ten moment kiedy jedziesz na oponach deszczowych, szybki s1 i s2....nagle brak opon w s3 Wyścig składał by się z minimum 2 Pit Stopów. Każdy błąd to utrata dobrej pozycji. Zawodnicy mający słabsze bolidy, bo zajmowali miejsca poza podium w pierwszych Gp, nagle mają szanse we wyścigu z czołówką. Dbanie o opony.

Co myślicie o tym?


Ad1. Ligi 3 oczywiscie sa, 4 tez , tylko ludzi brak. Jesli chodzi o bolidy w lidze 1 i innej niz pierwsza, to obecne rozwiazanie jest jak najbardziej dobre, no moze 2 liga powinna miec silnik 9, a moze wlasnie 8 a ligi nizsze 7 czy nawet 6 . Przypomne, bo widze, ze nie pamietasz do jakich absurdow dochodzilo gdy we wszystkich ligach byl dostep do 10 levelow, gdzie zawodnik z ligi innej niz 1 wykrecal najlepsze czasy, bo mial zdecydowanie lepszy bolid niz nawet czolowka w 1 lidze, a czesto bylo to nawet kilku zawodnikow - dlaczego tak sie dzialo chyba nie musze tlumaczyc. Jesli chodzi natomiast o ustawianie i jazde na silniku 10, to niestety nie masz racji. Cala idea tego , ze slabsze ligi maja slabsze bolidy polega na tym, ze slabszym (wolniejszym) bolidem latwiej nauczyc sie jezdzic. Przypominam tez, ze na bonusowch torach mozna jezdzic z silnikiem na 10 do woli.
Sprawe ustawiania bolidu moze pomine, bo tu prawda jest niestety dosyc brutalna, gdyz polowa 1 ligi nie potrafi bolidu ustawic (i nie mowie tu o beniaminkach), a dzieje sie tak tylko dlatego, ze potrzeba naprawde sporego doswiadczenia, a juz na pewno go trzeba, zeby wylapac pewne niuanse, ktore nieraz decyduja o tym, ze ten a nie inny kierowca ma PP - i tu dochodzimy do sedna sprawy, czyli kolka, kolka i jeszcze raz kolka...

Ad2. Temat walkowany juz wielokrotnie, sam o tym pisalem nie raz, nie dwa Problem w tym , ze w wyscigu nie mozna ustawic pogody, zauwaz ze podczas wyscigu nie ma slonca , nie ma nic w prawym gornym rogu, a jedynie domyslnie uznajemy ze jest to niby slonce
Oczywiscie chcialbym, zeby w kwalu i wyscigu byla rozna pogoda, kto by nie chcial...


Ostatnio zmieniany: 9 lata temu przez Anansi.
Za tę wiadomość podziękował(a): AoW, wish666, radwanek21

Odp: Moje przemyślenia 9 lata temu #20982

  • VANROOK16
  • Online
  • Senior Boarder
  • Posty: 42
  • Oklaski: 3
Anansi co do punktu 2 mam na myśli, że włączana jest pogoda deszczowa w piątek na kwalifikacje i do
poniedziałku jest. Czyli Q i GP deszczowe. Wiem, że nie można przestawiać jej tak, a w takim razie
miałoby to sens, prawda?


Odp: Moje przemyślenia 9 lata temu #20983

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 214
  • Oklaski: 10
Przeciez napisalem, ze nie ma pogody w wyscigu, ba, nie "mamy" nawet opon , wiec jakim sposobem moze byc deszcz czy cokolwiek innego. Kwalifikacje nie maja tu nic do rzeczy. ale podkresle raz jeszcze, ze chcialbym abysmy w kwalach mieli powiedzmy deszcz (caly czas), a w wyscigu jakas losowa pogode, tylko wlasnie problem jest tu z wyscigiem - moze jak zaczniesz blagac AoWa to zacznie cos nad tym myslec , ale teraz wazniejszy problem to nie pogoda w wyscigu tylko brak ludzi.
Zaraz sie okaze, ze nie bedzie mial kto w tym deszczowym wyscigu jechac


Ostatnio zmieniany: 9 lata temu przez Anansi.

Odp: Moje przemyślenia 9 lata temu #20986

  • VANROOK16
  • Online
  • Senior Boarder
  • Posty: 42
  • Oklaski: 3
No tak masz racje
Mam kolejną propozycję dotyczącą teamów. Może osoby z 1 zespołu miałyby dostęp do ustawień swojego partnera?
W takiej sytuacji wyeliminowałoby to tworzenie się teamów z dobrego gracze i słabszego, który nagle przestaje
jeździć po 2 GP. Średni gracz mający możliwość jazdy z dość dobrym z pewnością podszkoli własne umiejętności.
Co o tym myślicie?


Odp: Moje przemyślenia 9 lata temu #20987

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 937
  • Oklaski: 30
myśle że osoby w tego samego teamu juz taki dostep mają oczywiscie jak wspołpracuja a chyba o to chodzi w teamie


Odp: Moje przemyślenia 9 lata temu #20988

  • VANROOK16
  • Online
  • Senior Boarder
  • Posty: 42
  • Oklaski: 3
Nie zawsze. Gdy 2 zawodników będących w 1 teamie walczy o PP ?
Wtedy nie ma współpracy. Tak samo, gdy świetny gracz jest w teamie ze słabszym. Po co ma mu dać prawdziwe ustawienia?
Niech pojeździć na tych 0,2 s słabszych.
Chyba, ze tylko mi tak się wydaję.


  • Strona:
  • 1
  • 2
Wygenerowano w 0.24 sekundy