|
| Kierowcy: 11426 dzisiaj: (0)
Online: 2 (czat
Trwa 50 sezon | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

VANROOK16 (VANROOK16)

  • Offline
  • Ranga: Senior Boarder
  • Data rejestracji: 04/17/2013
  • Ostatnia wizyta: Wczoraj
  • Strefa czasowa: GMT +0:00
  • Czas lokalny: 00:10
  • Wiadomości: 42
  • Odsłon profilu: 840
  • Oklaski: 3
  • Miejsce: Nieznany
  • Płeć: Nieznana
  • Data urodzenia: Nieznana

Podpis

Posty

Posty

emo
X kasy od samego początku tak, aby mozna było ustawić wszystko na 10. Wtedy brak premii za kółek, bo będą zbędne.
Pomysł Stacha - taki ...
emo
Siemka.

Zapraszam do dyskusji.

1. Vanrook
2. Anansi
3. Rojek
4. Tikej
5. Stachu
Kto jest najlepszy
emo
Vanrook
HAXBALL - MAXF1.COM ...
Kategoria: HAXBALL.COM
emo
Zrobimy to. Dam z siebie wszystko!
Super MAXF1 Team
Kategoria: Teamy
emo
Najlepszy zespół w historii Maxa!
Super MAXF1 Team
Kategoria: Teamy
emo
NAJLEPSZY RACER: Vanrook16/Rojek
MISTRZ MAXA: Vanrook16
NAJLEPSZY ADMIN(MOŻE BYĆ DISCORD ALBO FORUM ITP): Aow
OSOBA LEPSZA OD ANANSIEGO: Vanrook16
NAJSTARSZA OSOBA: Stachu
NAJMŁODSZA OSOBA: Dawidrs
MISTRZ CIĘTEJ RIPOSTY: Pablo
NAJWIĘKSZY WYWIJAS: Pol_Yakow
NAJWIĘKSZY PALACZ: Pol_Yakow
Plebiscyt wiosenny 2 ...
Kategoria: Forumowe zabawy
emo
WWR
Ankieta - Tor 7
Kategoria: Newsy
emo
Witam.

Powstał pomysł, aby sprawdzić się, jakie są prawdziwe różnice między kierowcami. W tej sytuacji Aow dał możliwość wyboru toru i danych ustawień, aby każdy z Nas pojechał na takich samych (a on sam sprawdzi, czy dany czas faktycznie został ustanowiony na takich, a nie inny - czyli w skrócie, czy ktoś nie kantował).

Proszę o wybór toru (pojawił się zamysł Rzeźnika) i ustawień.

Jako pierwszy proponuje Rzeźnika lub tor NO
Sprawdzenie rozkładu ...
emo
Kalischreinigung, Fajf, No, Smerf, Bankrut, Kalik GP Slaska, Dla Damiana.
Tory na 41 sezon
emo
1. Skala trudności to 5. Dzisiejsi topowi gracze nie walczą ze sobą na poziomie swoich umiejętności, tylko na to, kto lepiej ustawi bolid i urwie 0.2. Co więcej, aby naprawdę idealnie ustawić bolid i przejechać świetne kółko trzeba pokonać niesamowitą ilość kółek, co robi Anansi i zrobił ROjek ostatnio. Każdy ma swoje prywatne życie i nie jest w stanie robić po 300/400 kółek tygodniowo.

2. Skala to 2.

3. Sam.

4. Powinny być.

5. -
Bolid i problemy z j ...
emo
Odpowiem krótko. Spójrz na rekord kalisha. Rowne warunki i ja jestem lepszy. Koniec tematu.
Kółka Anansiego
Kategoria: Newsy
emo
Ja też mogę napisać, że na offline zrobiłem to i to. Patrzę czysto obiektywnie i transparentnie.

Po pierwsze...nie wiem, może bardziej skupiasz się na ustawieniach i jesteś, jak Lauda, czy Prost...ja, jak i wielu innych jedziemy na czymś i po prostu dajemy z siebie 100%, jak Senna....to, który kierowca jest lepszy - ten, który ustawia bolid, czy ten, który jedzie tym, co ma - jest sporem w świecie F1 od wielu lat.

Nie napisałem, że jedziesz dosłownie na tym i robisz 700 kółek...ale! Nie wmawiaj mi i innym, że testujesz ustawiania od silnika 6, po 10...bo wtedy wielokrotne ustawiania są możliwe...natomiast ilość na silniku 10 przy takich $? Dużo tutaj nie zdziałasz.

Sam miałem wątpliwości, czy wybrać silnik 10, czy 9, ale widząc Twój i innych czas w s3 stwierdziłem, że na pewno 10.

Na tych, co podałem...przejazd jest możliwy...na wielu innych również...musisz potestować

Oczywiście..na totalnie ślizgającym się w stylu silnik, skrzynia, zawieszanie i słabe skrzydłą np. 10 7 5....jest niemożliwy...

Anansi...Ty radykalnie w jedną stronę, ja w drugą...patrzę transparentnie.....

Jeśli mamy bolid, który jest dobrze ustawiony(Ale powiedzmy, że nie tak, jak ''Twój'', bo twierdzisz, że trzeba go ustawić idealnie) to po milionie kółek pojedziesz idealnie...Dowód? Pokaż mi Q, w których wykonałeś idealny czas poniżej 100 kółek?...bo w Q już zmieniać ustawień się nie da bez konsekwencji...no chyba że, zmieniasz.....Zawsze robisz w Q wiele kółek...zawsze....więc nie rozumiem tej dyskusji...

Dodatkowo...idealne okrążenie na źle ustawionym bolidzie? hm...przypominam tylko kwalifikacje na torze NO, gdzie pokonałem Ciebie i DonDamiano. Dziękuje.
Kółka Anansiego
Kategoria: Newsy
emo
Witam. Nigdy nie zamierzałem dzielić się sekretami kółek kwalifikacyjnych moich lub Anansiego, ale ze względu na fakt, że pokonał mnie i Tikeja w Q, wypada obiektywnie spojrzeć na sprawę.

Zacznijmy od tego, że ''perfekcyjne kółko'' na Torze dla Roberta winno wyglądać następująco.

SEKTOR 1

- Po prostej start meta należy tak bardzo przyhamować przed pierwszy zakrętem, który jest połową kwadratu, aby znaleźć się idealnie po przekątnej i całym gazem wjechać w dalsze zakręty nie odejmując nic. Wówczas, gdy znajdziemy się na ostatnich ''łukach''/zakrętach sektora 1 należy przyhamować tak, aby od razu w ostatni zakręt wjechać przy samej bandzie i wyjechać na zewnętrzną, by ruszać dalej.

Opis wydaje się być bardzo łatwy, ale wykonanie takiej sztuczki to po prostu ogromna ilość szczęścia....ponieważ często bolid ląduje w bandzie na początku lub pod koniec

SEKTOR 2
- Na przejechanie tego segmentu mamy do wyboru 2 opcje.

a) Pierwsza jest taka, aby przejechać go w taki sposób, aby uzyskać rekord sektora.
b) Druga, to wykonanie kółka kwalifikacyjnego z PP

o co tu chodzi?

Spójrzcie na rekord sektora Anansiego, a jego czas z PP. Duża różnica prawda? Mój osobisty rekord w tym sektorze jest uwaga o 0,001 s wolniejszy niż rekord. Dlaczego?

Aby wykonać rekord sektora drugiego musimy zrezygnować z dobrego czasu w s1. Ponieważ....w ostatnim zakręcie s1 należy wyjechać bardzo szeroko przy trawie i rozpędzić bolid jeszcze przed linią kończącą s1...wtedy s2 zaczynamy z dużo wyższą prędkością

Punkty A i B w dalszej części przejechania s2 jest już identyczne...pierwszy zakręt na pełnym gazie mocno skręcając...natomiast pokonanie nawrotu wymaga tego, aby najlepiej tuż przed bandą z prawej strony(patrząc z widoku kierowcy) wyjechać lekko tylnym kołem, tak aby bolid zwolnił sam i abyśmy nie uderzyli w bandę...wówczas z automatu jesteśmy bokiem i dajemy po prostu pełnym gaz i dojeżdżamy do szybkich sekcji, które trzeba minąć przy samej bandzie...i potem przy samej trawie... pędzimy....

Ponownie wydaje się to proste, ale należy trafić idealnie w punkty...wyjedziemy odrobinę za szeroko po nawrocie i pełny gaz równa się bandą przy kolejnych zakrętach.

SEKTOR 3

Tutaj wszystko rozgrywa się w ostatnich 2 zakrętach...najpierw musisz idealnie przyhamować po s2 i na pełnym gazie dojechać do przedostatniego zakrętu...uważając na bandy...bolid musi być idealnie ustawiony w pozycji po wyjściu z tego łuku zaczynającego s3(podobnie, jak po wyjściu z nawrotu z s2)...potem lekko hamujemy i musimy zmieścić się w przedostatnim zakręcie...po czym na pełnym gazie mijamy ostatni zakręt..


To sekret idealnego kółka na tym torze i na wielu innych.


Piszę to dlatego, aby wiele osób w końcu zrozumiało dlaczego Anansi kręci tyle kółek...i dlaczego mając czas 21,2 przestał poprawiać wynik, a na chat'cie pisze, że niby jeszcze by coś urwał..

Anansi nie testuje setki ustawień na danym torze...to bujda...na każdym torze masz do wyboru silnik 10 i zmieniasz skrzydła lub aero….Samuraj może być wyjątkiem, bo tam nawet na silniku 7 wykręcisz świetny czas.

Anansi ustawił 5 5 10 6 6 3 8 6...bądź 6 5 10 6 7 3 8 5

Nie ma tu wielkiej filozofii...


Spójrzcie teraz racjonalnie. Do piątku miałem 50 kółek, a Anansi ponad 100 i wykonałem szybsze kółko niż on. Przed pracą wykonałem dodatkowe 70 i wykręciłem 21,5. Stwierdziłem, że tyle wystarczy i przestawiłem się na wyścig.

Anansi zdążył przed końcem treningu wykonać, aż 336 okrążeni i wykonał taki sam czas dopiero. Finalnie...wykonał ponad 700 kółek do końca Q.

Jego ciągłe jazdy to po prostu próby wykonania tak trudnych ruchów...i przy takiej ilości to oczywiste, że w końcu trafisz i się uda....

Powstaje pytanie...co jest lepsze? Ktoś taki, jak ja, czy Tikej, Pol_Yakow oraz Arek, którzy robimy 200/300 kółek i potrafimy wycisnąć coś extra, czy ktoś, kto to robi ponad miarę, aż w końcu się uda?


Dlaczego Anansi nie poprawił swojego czasu 21,2? Bo wiedział, że to niemożliwe...przejechał idealnie...a o s2 pisałem.

Mam nadzieję, że każdy zrozumie wiele i się chwilę nad tym zastanowi. Dziękuję za uwagę.
Kółka Anansiego
Kategoria: Newsy
emo
Wygrałem
Wyzwanie MaxF1
Kategoria: Newsy
emo
Kalish
Fajf
Barazowy
Nowy sezon 2018
emo
Zgłaszam się
MaxF1 Cup
Kategoria: Turnieje
emo
Mam ciekawą propozycję. Zróbmy małą ankietę, w której niech każdy kto chce oczywiście, napisze ich Top5. W skrócie niech każdy poda najlepszą piątkę graczy w całej historii maxa. Waszym zdaniem są najszybsi w kwalifikacjach, we wyścigu. Może ja zacznę.

1. Rojek
2. Anansi
3. Tikej
4. Stachu
5. DonDamiano
Kto jest najlepszy
emo
Jeśli ktoś popiera mój pomysł, niech każdy opisze co myśli o niektórych graczach z Maxf1
1. Tikej - dla mnie mocny zawodnik, przypomina mi bardzo Rosberga. Nie zdobył tytułu, ale potrafi pojechać
jak trzeba. Zdobywa PP, zwycięża na trudnych torach, ale zawsze nie może przebrnąć przez cały sezon na
poziomie, który da mu mistrza.

2. Rojek. Jak dal mnie, po prostu Vettel z 2010 do 2013 roku. Nie zawsze zdobywa PP, ale wyścigi jedzie,
przewaga od początku do końca. Czasami popełnia jakiś błąd, ale rzadko i tylko drobny.

3. Dondamiano. Tylko 1 tytuł, chociaż stać go na więcej. Postawiłbym go między Raikkonenem, a Hamiltonem.
Jezdzi agresywnie i zdobywa PP, ale czasem niszczy wyścig jak Hamilton, bądź jedzie nie na najwyższym
poziomie jak Kimi, pewnie z powodu tego, że mu się czasami nie chce.

4. Dość starszy Stachu32. Typowy Alonso, w PP był niegdyś bardzo mocny, gdy ma dobry bolid, miażdży we wyścigu,ostatnio dużo słabsza niestety forma, ale myślę, jak trzeba potrafi się wzbić na swój poziom kilkukrotnego mistrza.

4. Civix, hm.. dla mnie Schumacher. Ma wiele tytułów, jeździł niegdyś jak Michael w ferrari, ale obecnie
prezentuje formę Niemca za czasów Mercedesa.

5. Anansi. nie wiem do kogo go porównać. Testuje pełno ustawień. Mistrz jakich mało. Najprawdopodobniej
champion.

6. No i Arek12. Dla mnie typowy Hulkenberg. Jak jest wyścig czy kwalifikacje, pojedzie wyśmienicie, czasem
bardzo słabo. Brakuje mu czegoś wciąż do mistrza.
Pobawmy się w opisy ...
Kategoria: Newsy
emo
Nie ma za co maxowicze
Ja jadę, walka o kolejny tytuł
SEZON 26 WYSTARTUJE!
Kategoria: Newsy
emo MaxF1 masters by Rad ...
Kategoria: Turnieje
Więcej
Historia blokad

Historia blokad dla VANROOK16

# Zablokowany od Czas rozpoczęcia Czas zakończenïa Zablokowany przez Modyfikowane przez
Użytkownik VANROOK16 nigdy nie był blokowany.
Wygenerowano w 0.37 sekundy