|
| Kierowcy: 11384 dzisiaj: (0)
Online: 2 (czat
Trwa 45 sezon | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

TEMAT: Przesuniecie sesji

Odp: Przesuniecie sesji 9 lata, 2 mies. temu #15378

  • kalik144
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 295
  • Oklaski: 12
jestem jak najbardziej za


Odp: Przesuniecie sesji 9 lata, 2 mies. temu #15379

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1223
  • Oklaski: 720
Anansi napisał:
Witam

Ostanio na czacie zrodzil sie pomysl, by przesunac tryb rozgrywki (trening, kwalifikacje, wyscig) o jeden dzien wstecz. Chodzilo o to, aby niedziela byla luzna, tak jak jest to teraz w poniedzialek, gdzie w zasadzie nic sie nie dzieje, poza sporadycznymi wyscigami tych, ktorzy nie jechali dzien wczesniej.
I wlasnie, tu rodzi sie pytanie, czy wszystkim by to odpowiadalo, bo tak, z jednej strony mamy "wolna" niedziele, a z drugiej, co z tymi, ktorzy w weekendy bywaja poza domem (czy sa w ogole tacy i jak jest ich duzo)?

A moze wszystko przesunac o 2 dni

Zapraszam do dyskusji.


Proszę wszystkich o poważne zastanowienie się nad tą propozycją. Podkreślmy, że przy nowym ustawieniu sesji wyścig będzie się odbywał w sobotę i niedzielę. Zbliża się wiosna/lato, na pewno sporo osób będzie na weekend wyjeżdżać.

Aktualnie tydzień jest zbudowany tak, że wszystkie sesje można "zaliczyć" w tygodniu.

Z putnku technicznego jest to do zrealizowania, choć nie powiem - będzie mnie to kosztować spoooooro pracy.


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/

Odp: Przesuniecie sesji 9 lata, 2 mies. temu #15380

  • kalik144
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 295
  • Oklaski: 12
ja bym tu zaproponowal zrobic ankiete niech glosuja ludziska czy zmieniamy czy zostawiamy


Odp: Przesuniecie sesji 9 lata, 2 mies. temu #15381

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1223
  • Oklaski: 720
kalik144 napisał:
ja bym tu zaproponowal zrobic ankiete niech glosuja ludziska czy zmieniamy czy zostawiamy


ja mam wrazenie, ze wiekszosc nowych graczy, jak zobaczy jakikolwiek pomysl to jest za. Wiec wolalbym tutaj o wypowiedzi graczy na forum (szczegolnie z lig 1 i 2).

Ankiety sa niestety skonstruwowane tak, ze jeden gracz moze zaglosowac w ciagu dnia i 100 razy, wiec nie sa one wiarygodne.


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/

Odp: Przesuniecie sesji 9 lata, 2 mies. temu #15382

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 213
  • Oklaski: 10
Obawiam sie, ze ankieta nie rozwiaze problemu, bo co zrobimy jak 30 osob zaglosuje ze chce zmiane, a 10 ze nie (bo np. nie mam mozliwosci jezdzic w sobote wieczorem czy niedziele, albo nie zawsze ma).

Chodzi o to, zeby dowiedziec sie czy wszyscy, albo zdecydowana wiekszosc (95-98%) bedzie mogla jechac wyscig w nowym terminie, czy wszystkim to odpowiada.

Zeby byla jasnosc, nowa sesja wygladalaby tak:

- trening: niedziela (20:30) - czwartek (19:55)

- kwalifikacje: czwartek (20:00) - sobota (19:30)

- wyscig: sobota (20:00) - niedziela (20:00)

Tak jak pisal Aow, idzie wiosna, lato, i moga zaczac sie jakies weekendowy wypady. Trzeba to dobrze, na spokojnie przemyslec.
Niechcialbym, zeby po ewentualnym wprowadzeniu zmiany zaczal sie placz i lament, ze wczesniej bylo lepiej, i zeby nie okazalo sie potem, ze Aow napracowal sie na darmo.


Ostatnio zmieniany: 9 lata, 2 mies. temu przez Anansi.
Za tę wiadomość podziękował(a): AoW, STACHU32, M_Pablo

Odp: Przesuniecie sesji 9 lata, 2 mies. temu #15385

  • Holek
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 41
  • Oklaski: 5
No mi osobiscie obecny kalendarz jest dobry chociaż jakby to przesunąć tez nie byłby to dla mnie wielki problem bo w sumie troche kiszka ze poniedzialek jest takjakby niedziela na maksie


Odp: Przesuniecie sesji 9 lata, 2 mies. temu #15386

  • Paker
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 205
  • Oklaski: -5
mi tam pasuje


Odp: Przesuniecie sesji 9 lata, 2 mies. temu #15388

  • Darowin
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Zawsze z wami pogadam :)
  • Posty: 1312
  • Oklaski: 1
Ogólnie mi tam wszystko jedno jak jest ale i tak pomysł jest godny realizacji.To co jest teraz to w sumie ma zasadniczą zaletę a mianowicie oczekiwanie na ostateczne wyniki mija znacznie szybciej bo z pewnością ponad 90% chodzi do szkoły albo pracuje ale w sumie jest w tym wada. Bo część ludzi ze zmęczeniem z pracy nie zbyt chętnie będzie chciało w poniedziałek jechać. Owszem można by powiedzieć "No to jest jeszcze niedziela" ale różnie się dzieje. Dziwne że nikt nie wspomniał ale ten pomysł na zmianę ma jedną wadę gdy ktoś będzie na imprezie a następnego dnia będzie trzymać go po prostu "kac" to jak ma pojechać race. Co do weekendowych wyjazdów też się zgadzam ale myślę że to raczej w niedziele osoby będą w stanie jeździć przynajmniej z własnego doświadczenia to mówię


Odp: Przesuniecie sesji 9 lata, 2 mies. temu #15389

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 213
  • Oklaski: 10
Sorry, ale argument z kacem moim zdaniem chybiony.

Rownie dobrze, moza miec kaca w poniedzialek czy inny dzien .

Po drugie zauwaz, ze wyscig mozesz pojechac w sobote, a po wyscigu spokojnie sie napic, gdyz w niedziele luz


Odp: Przesuniecie sesji 9 lata, 2 mies. temu #15390

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 937
  • Oklaski: 30
Anansi napisał:
Sorry, ale argument z kacem moim zdaniem chybiony.

Rownie dobrze, moza miec kaca w poniedzialek czy inny dzien .

Po drugie zauwaz, ze wyscig mozesz pojechac w sobote, a po wyscigu spokojnie sie napic, gdyz w niedziele luz



jeżeli chcemy wszystkim zrobic dobrze to trzeba zrobic wyscig od soboty 20:00 do poniedziałku 19:30

tylko juz jeden taki był co narzekał że trzeba bedzie długo na tor czekać

wiec może nich każdy sie faktycznie wypowie czy układ wyscigu sobota niedziela mu pasuje czy nie?

jak się znajdzie 5 poważnych graczy co beda na nie dajmy sobie spokój z tymi zmianami


Za tę wiadomość podziękował(a): marko21
Wygenerowano w 0.24 sekundy