|
| Kierowcy: 11229 dzisiaj: (0)
Online: 3 (czat
Trwa 37 sezon | MAXF1 news: blog
Witamy, Gościu

Paker (Paker)

  • Offline
  • Ranga: Gold Boarder
  • Data rejestracji: 02/24/2011
  • Ostatnia wizyta: 06/18/2019
  • Strefa czasowa: GMT +0:00
  • Czas lokalny: 15:36
  • Wiadomości: 205
  • Odsłon profilu: 401
  • Oklaski: -5
  • Miejsce: Nieznany
  • Płeć: Nieznana
  • Data urodzenia: Nieznana

Podpis

Posty

Posty

emo
Wzajemnie
WESOŁYCH ŚWIĄT WIELK ...
Kategoria: Newsy
emo
Uwaga Uwaga ogłoszenia parafialne !!!!

Chciał bym oficjalnie ogłosić że od nowego 36 sezonu powstaje nowy team który będzie miał nazwę ganja team.

Uroczyście ogłaszam że kierowcami teamu będzie POL_YAKOV oraz ja czyli Paker.

Gorąco zachęcam z tej okazji do wypicia szampana którego stawiamy każdemu ( butelka na łebka, a dla niektórych nawet 3 )

Dziękuję za uwagę.

Koniec ogłoszeń parafialnych
POWSTANIE TEAMU GANJ ...
Kategoria: Teamy
emo
wieczorem bym się dowiedział najwyżej
2 kierowca 35 sezonu ...
Kategoria: Teamy
emo
dobra to zgłaszam się jak nie ma chętnych
2 kierowca 35 sezonu ...
Kategoria: Teamy
emo
164 punkty
Wyzwanie MaxF1
Kategoria: Newsy
emo
Kalik GP Śląska
Kaczuszka
Trebor
Nowy sezon 2018
emo
AoW kiedy baraże ?
STOP #28 SEZON
Kategoria: Luźne rozmowy
emo
"Mark nie mogę zmieenić przeglądarki ponieważ mój informatyk powiedział mi że jak ściągnę inną przeglądarkę to komp mi się rozwali ."

jak po zainstalowaniu innej przeglądarki komp może się rozwalić no chyba że masz 25 letniego kopmpa
Mateokl - TNIE MI GR ...
Kategoria: Tnie mi gra
emo
zgłaszam się na kierowce teamu
Team Mpluty
Kategoria: Teamy
emo
ja gram w Live For Speeda a o co co chodzi
Live For Speed
Kategoria: Inne
emo
dokładnie
Do AoWa
Kategoria: Luźne rozmowy
emo
"On ma lat 21 czy tam 22 więc go nie obrażaj bo sam spamujesz jak nie wiem co "

dawidrs Chyba cię cos don nawet 18 lat nie ma i jest młodszy ode mnie
Do AoWa
Kategoria: Luźne rozmowy
emo
oj don don 18 lat nie masz a pornoli ci sie zachciało wstydź się
Do AoWa
Kategoria: Luźne rozmowy
emo
Zgłaszam sie na kierowce do teamu Poker Face Racing Team
Poszukiwania do Team ...
Kategoria: Teamy
emo
ale to i tak jest bez sensu bo jak ktoś lubi jeździc to co to dla niego pszejechac te 1000 lapów w ciagu 24 godzin wtedy maniaczy i tyle i pszejedzie to np.jak anasi
Co myślicie o....
Kategoria: Newsy
emo
pomysl do bani ponieważ bedzie on zmuszał userów do robienia multikont bo co to jest za kara za multikonto np.pszejechac 1000 lapów
Co myślicie o....
Kategoria: Newsy
emo
Zgłaszam sie na kierowce
Team Mpluty
Kategoria: Teamy
emo
Zgłaszam się
X-Ultimate Racing Te ...
Kategoria: Teamy
emo
Ja się zgłaszam na kandydsata do teamu
X-Ultimate Racing Te ...
Kategoria: Teamy
emo
Najlepszego
ŻYJ NOM STO LOT
Kategoria: Newsy
Więcej
Historia blokad

Historia blokad dla Paker

# Zablokowany od Czas rozpoczęcia Czas zakończenïa Zablokowany przez Modyfikowane przez
Użytkownik Paker nigdy nie był blokowany.
Wygenerowano w 0.37 sekundy