|
| Kierowcy: 11384 dzisiaj: (0)
Online: 2 (czat
Trwa 45 sezon | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

14 sezon - zmiany
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: 14 sezon - zmiany

Odp: 14 sezon - zmiany 9 lata, 4 mies. temu #14461

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 937
  • Oklaski: 30
mpluta2 napisał:
Ja bym zrobił jeszcze zasadę parku zamkniętego po kwalifikacjach. Chodzi o to żeby nie dokonywać po kwalach żadnych zmian w ustawieniach bolidu.


aktualnie za większe zmiany w bolidzie teoretycznie traci się kasę

z tego co mi wiadomo minimalnych zmian można w f1 dokonać

osobiście jestem za utrzymaniem możliwości zmian w bolidzie

ale jeżeli większość będzie na totalnie zamknietym parkiem to wchodze w to




"""Od momentu rozpoczęcia sesji kwalifikacyjnej w sobotę do startu okrążenia rozgrzewkowego w niedzielę wszystkie samochody objęte są przepisami parku zamkniętego. To oznacza, że mechanicy mogą wykonywać jedynie ściśle objęte regulaminem prace, takie jak: dotankowanie paliwa (tylko w czasie dwóch pierwszych części sesji kwalifikacyjnej), wymiana świec zapłonowych i akumulatora, czyszczenie, odpowietrzenie hamulców, spuszczenie oleju z silnika, uzupełnienie płynów i gazów, zmiana ustawień przedniego skrzydła czy usunięcie uszkodzeń powypadkowych. Inne czynności obsługowe mogą pociągnąć za sobą karę nakładaną przez sędziów."""


Odp: 14 sezon - zmiany 9 lata, 4 mies. temu #14462

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1223
  • Oklaski: 720
Rojek napisał:
Ja mam jedną małą propozycje dotyczącą hamulców.
Aktualnie przy mocniejszym bolidzie potrzebne mocniejsze hamulce a przez to siła hamowania jest zamocna dla niektórych.
W takim razie proponowałbym takie coś.
Zamiast Hamulce rozdzielić to na następujące części:
Siła hamowania
oraz stabilność hamowania jako że byłby to rozłam części Hamulce to koszty tych dwóch były by o połowe mniejsze.

P.S. Pomysł napisany na szybko zawsze mogę doprecyzować co mam na myśli.


problem w implementacji tego pomyslu we flashu.

zgadzam sie ze wszystkim ale bolid bym zostawil lepsza konkurencja lepiej sie jezdzi takto kazdy full silnik i koniec to bez sensu a teraz to i to dobre


zmiana w kosztach upgradu bolidu ma na celu zmniejszenie wystepowania sytuaji o ktorej piszesz (bedzie w kazdym razie ona bardziej kosztowna)

Ja bym zrobił jeszcze zasadę parku zamkniętego po kwalifikacjach. Chodzi o to żeby nie dokonywać po kwalach żadnych zmian w ustawieniach bolidu.

przy zmianach w upgradach podczas kwali i wys jest strata 30%. Mozna oczywiscie w ogole wylaczyc upgr/down na wyscig - pomysl ciekawy


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/
Za tę wiadomość podziękował(a): mpluta2

Odp: 14 sezon - zmiany 9 lata, 4 mies. temu #14463

  • M_Pablo
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 538
  • Oklaski: 21
Rojek napisał:
Ja mam jedną małą propozycje dotyczącą hamulców.
Aktualnie przy mocniejszym bolidzie potrzebne mocniejsze hamulce a przez to siła hamowania jest zamocna dla niektórych.
W takim razie proponowałbym takie coś.
Zamiast Hamulce rozdzielić to na następujące części:
Siła hamowania
oraz stabilność hamowania jako że byłby to rozłam części Hamulce to koszty tych dwóch były by o połowe mniejsze.

P.S. Pomysł napisany na szybko zawsze mogę doprecyzować co mam na myśli.


Szczerze mówiąc to jeszcze nigdy nie spotkałem się z tym żeby hamulec był za mocny albo za słaby To jest kwestia ustawień i tyle. Albo ustawiasz bolid jakoś tam i masz hamulec odpowiedni albo ustawiasz coś źle i nie działa tak, jak powinien. W kwestii hamulców zatem według mnie nie ma co grzebać. Zresztą... analogicznie mogę powiedzieć, że "dla mnie bolid jest za szybki, więc zróbmy coś z prędkością" - ale czy to znaczy, że naprawdę coś nie tak z prędkością jest?

mpluta2 napisał:
Ja bym zrobił jeszcze zasadę parku zamkniętego po kwalifikacjach. Chodzi o to żeby nie dokonywać po kwalach żadnych zmian w ustawieniach bolidu.


Możecie mi wierzyć albo nie, ale wczoraj wpadłem na IDENTYCZNY pomysł jak coś tam na kompie robiłem. Także jeśli o mnie chodzi to jestem na wielkie tak

---

Jeszcze wracając do kwestii premii za kółka - myślał ktoś o tym, co kiedyś proponowałem? Aby za każde 100 przejechanych okrążeń zawodnik dostawał przykładowo 100.000 premii? Wtedy każdy byłby kowalem swojego losu i miałby tyle pieniędzy, na ile sobie zapracował. Oczywiście to tylko przykład z tym, że każde 100 kółek to 100.000, ale gdyby tak ustawić górną granicę na przykładowo 500.000 to też z tych premii by jakichś super kokosów nie było i aż takich różnic by przez to nie było. No i przy okazji odzwierciedlałoby trochę rzeczywistość - im więcej jeździsz, tym więcej danych nt. bolidu uzyskujesz przez co możesz go jakoś tam lepiej rozwijać (otrzymując kasę na Maxie).


Odp: 14 sezon - zmiany 9 lata, 4 mies. temu #14464

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 213
  • Oklaski: 10
No to teraz ja

Najlepszym wyjsciem z sytuacji (kasa,premie, itd.) jest zrezygnowanie calokowicie z kasy. Wtedy wszelkie dyskusje na temat premi i wszelkich profitow w momencie ustaja. Kwestia zostaje ustalenie ilosci leveli bolidu przed kazdym torem i nawet bolid, przy tym zalozeniu, moze zostac bez zmian. Wszyscy maja rowne szanse, ta sama ilosc leveli bolidu do rozdysponowania... - jest sprawiedliwie A teraz wyjdzmy ze swiata basni, bo wiem ze ta opcja odpada, i zejdzmy na ziemie. A zatem:


KASA ZA KOLKA:

Propozycja Stacha wprowadzi niepotrzebne zamieszanie - tak jak pisal M_Pablo:
1. Ale to nie zmienia faktu, że słabszym graczom zabierze się możliwość bycia lepszym dzięki temu, że jeżdżą Tylko teraz pytanie - co by się działo z premiami, które wygrał ktoś, kto ich wygrać nie może? Dajmy na to osiągnąłem limit 1.000.000 premii i na następnym torze mam najwięcej kółek - ten milion przepada, czy dostaje go drugi w klasyfikacji (zakładając, że nie osiągnął limitu)? No i kolejne pytanie - jeśli do limitu brakuje mu 500.000 a dostaje za kółka 1.000.000... to co z pozostałymi 500.000 się dzieje? Giną? Jeśli giną... to nadal najwięcej jeżdżący może "zabierać ten milion" i utrudniać grę innym. Z kolei jeśli nie giną... to ma je dostawać nie ten najlepszy? Dziwne - pod koniec sezonu mogło by dojść do tego, że kasę wygrywa 10 zawodnik w ilości kółek na torze

Moja propozycja jest bardzo prosta

Placic kazdemu za kazde przejechane kolko w treningu (za kwalifikacje dostajemy przeciez kase, w zaleznosci od zajetego miejsca) np. 1000 , 500 czy 300$ - w zaleznosci jak ustalimy premie za kwalifikacje, wyscig, i sektory:) - jednak nie wiecej niz pierwszym np. 10 -15 zawodnikom - a moze jednak wszystkim; powinno to zmotywowalc userow do jazdy w treningu. Lenie dostana tyle ile wyjezdza

Kasa na start sezonu
Jestem za tym zeby byla jak najwieksza ( w granicach rozsadku oczywiscie) i rozna dla kazdej ligi nawet jeszcze bardziej niz teraz. Argumenty M_Pablo sa moim zdaniem zupelnie nie trafione, zwlaszcza jezeli chodzi o 1 lige. To tutaj wlasnie bolid powinien byc jak najszybszy i jak najlepszy. To tu gracze musza sie wykazac umiejetnoscia ustawienia bolidu (np. poprzez jego testowanie) zwlaszcza teraz gdy "grzebanie w bolidzie" po treningu kosztuje.
Szybszym bolidem trudniej sie jezdzi - logiczne, tak Pablo, dlatego 2 liga musi miec bolid slabszy i wolniejszy, a 3 liga jeszcze slabszy, natomiast 1-ligowcy musza miec bolid full - kto jak nie oni ..??
Dlatego zdziwil mnie nieco bolid na 13 sezon, bo zamiast byc coraz szybszy mielismy czolg Myslalem, ze zmiana pojdzie w druga strone, tj. szybszego przyspieszenia, ale o bolidzie zaraz.

BOLID
Jezeli kasa na start sezonu bedzie odpowiednia, zmiany w bolidzie nie sa tak bardzo konieczne, aczkolwiek..
Osobiscie chcialbym aby maksymalna predkosc bolidu osiagana byla przy ustawieniu na 10 - silnika, skrzyni i elektroniki. Obecnie elektronika istnieje do 8 poziomu, potem nie ma znaczenia, a powinna moim zdaniem. Wiec albo mozna dotychczasowe 8 poziomow podzielic na 10 (wtedy na elektro 10, silnik 10 uzyskamy to co teraz 8/10) albo zrobic, zeby na 9 i 10 levelu poprawiala predkosc czy przyspieszenie.

Zmiana oplat za upgrady wydaje sie byc dobrym pomyslem, ale pewnie praktyka to skoryguje.

Premia za wyscig, kwalifikacje, sektory...

Coz, wiele razy bylem 4 w kwalifikacjach i faktycznie dziwne bylo, ze za to miejsce jest tyle kasy co za 10. Inna sprawa jest, ze nie motywuje to do walki o wyzsze pozycje, motywacja jest jedynie te -2,5 sek. straty za kazde miejsce, ale juz nie kasa; to samo jest w wyscigu - jak wiem ze nie bede 1 - 3 to najwazniejsze nie wypasc poza 10.
Moim zdaniem najbardziej powinny byc premiowane miejsca 1 - 6, potem 7 - 10, 11-20 - oczywiscie w kwalifikacjach jak i wyscigu.
Premia za sektory ma sens na pierwszym torze, a napewno powinna byc mniejsza.

Ekipy
Aow napisal:
Nad ekipami wciaz mysle i kombinuje. Nie sprawdzalem aktualnie ile graczy 1 ligi zdecydowalo sie zatrudnic lepszego manago, ale wydaje mi sie, ze niewielu. Nie wiem czemu - robilem swojego czasu obliczenia i jest to wysoce oplacalne. Oczywiscie kosztem upgradu przed pierwszym wyscigiem.

Ja tez liczylem i z mojego punktu bylo to zupelnie nieoplacalne, malo tego, w niektorych przypadkach bym tracil wiecej niz zyskal. Przeliczylem to dosyc skrupulatnie. Opalca sie to osobom z top 3, gora top 5, ktore przede wszystkim dobrze jezdza wyscigi.

Uff.. to narazie tyle
Dziekuje


Ostatnio zmieniany: 9 lata, 4 mies. temu przez Anansi.

Odp: 14 sezon - zmiany 9 lata, 4 mies. temu #14465

  • kalik144
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 295
  • Oklaski: 12
witam ja bym sobie tutaj pozwolil zajac finansami bo niepodoba mi sie to ze od pozycji 4 do 10 ma sie te same dudki zawodnik ktory dojedzie 4 jest strasznie pokrzywdzony ja bym to widzial moze tak
na start sezonu liga 1 25 mil pozostale ligi o 5 mil mniej

kwalifikacje

1000 000 PP rekord s1 , s2 , s3 80 000
900 000 2 pozycja
850 000 3 pozycja
750 000 4 pozycja
700 000 5 pozycja
650 000 6 pozycja
600 000 7 pozycja
500 000 od 8 do 10 pozycji
350 000 od 11 do 20 pozycji

wyscig

1800 000 1 pozycja best lap 100 000
1700 000 2 pozycja rekord s1 s2 s3 80 000
1600 000 3 pozycja
1550 000 4 pozycja
1500 000 5 pozycja
1400 000 6 pozycja
1300 000 7 pozycja
1200 000 od 8 do 10 pozycji
1000 000 od 11 do 20 pozycji

oczywiscie plus 10 % co menager wynegocjuje
jesli chodzi o najwiecej okrazen to tez trzeba troche ukrocic

500 000 1
400 000 2
300 000 3
200 000 4
100 000 5

jak juz mozna zauwazyc zrobilem tabele w ktorej dostaje sie mniej kasy niz dotychczas ale na start sezonu dostaje sie 5 mil wiecej wiec powinno sie to jakos fajnie wyrownac i bedzie wyrownana walka na torze jesli chodzi kase od sponsora to tam terz by trzeba bylo dac mniej no i jak wam sie to podoba macie jakies uwagi prosze pisac pozdrawiam


Ostatnio zmieniany: 9 lata, 4 mies. temu przez kalik144.

Odp: 14 sezon - zmiany 9 lata, 4 mies. temu #14466

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 213
  • Oklaski: 10
aaaaaaa jeszcze mi sie przypomnialo apropos parku zamknietego po treningu.

Owszem jestem za ale dla miejsc 1 - 10, miejsca 11-20 powinny miec mozliwosc zmiany ustawien


Odp: 14 sezon - zmiany 9 lata, 4 mies. temu #14467

  • mpluta2
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • MAXF1 IS THE BEST!!!
  • Posty: 911
  • Oklaski: 26
A czy ja napisałem, że po treningu?


"Jakby pingwiny i foki mogły zapłacić bernemu eklestonowi swoim sadłem to zrobiłby grand Prix Antarktydy ze 100 tysiącami kłapiących pingwinów na trybunach."- Wielki Wódz Krzysztofm
Za tę wiadomość podziękował(a): STACHU32

Odp: 14 sezon - zmiany 9 lata, 4 mies. temu #14468

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 213
  • Oklaski: 10
napisales po kwalifikacjach, to chyba ciut za pozno, chodzi o to zeby w kwalach nie zmieniac


Ostatnio zmieniany: 9 lata, 4 mies. temu przez Anansi.

Odp: 14 sezon - zmiany 9 lata, 4 mies. temu #14470

  • XBodyGardX
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Posty: 24
  • Oklaski: 0
ale w kwalach jest strata finansowa wiec prawie nikt nie zmienia ja bm cos w tym kierunku zrobil ale np zeby wybrac dzien w ktorym bd mozna ustawienia zmieniac


Odp: 14 sezon - zmiany 9 lata, 4 mies. temu #14471

  • Holek
  • Offline
  • Senior Boarder
  • Posty: 41
  • Oklaski: 5
XBodyGardX napisał:
ale w kwalach jest strata finansowa wiec prawie nikt nie zmienia ja bm cos w tym kierunku zrobil ale np zeby wybrac dzien w ktorym bd mozna ustawienia zmieniac


wybranie dnia nic nie da bo niestety nie każdy może być codziennie na maxie trzeba też brać takie osoby pod uwagę

a co do pomysłu M_Pablo z tym ze załóżmy za każde 100 kołek przejechane jakaś tam premia pieniężna jest sadze dobrym pomysłem bo w takim wypadku Ci którzy sporo czasu poswięcają grze maja z tego benefity. Ale oczywiscie ilosc tej kasy tez ustawiać z głową to już akurat do dyskusji


Ostatnio zmieniany: 9 lata, 4 mies. temu przez Holek.
Wygenerowano w 0.26 sekundy