|
| Kierowcy: 11299 dzisiaj: (0)
Online: 7 (czat
Trwa 40 sezon | MAXF1 news: blog
Witamy, Gościu

20 kolek w wyscigu
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: 20 kolek w wyscigu

20 kolek w wyscigu 8 lata temu #13602

  • marko21
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 516
  • Oklaski: 5
wpadlem na pomysl aby w wyscigu zamiast 15 kolek bylo 20

dlaczego?

-kazdy kierowca musial by zjechac minimum 2 razy do boksu
-wyscig bylby dluzszy a zarazem rywalizacja byla by ciekawsza


nie licze na to ze pomysl zostanie milo przez was przyjety ale pomysly podawac mozna zawsze a wiec

MOWCIE CZY SIE PODOBA CZY NIE


Odp: 20 kolek w wyscigu 8 lata temu #13604

  • Darowin
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Zawsze z wami pogadam :)
  • Posty: 1312
  • Oklaski: 1
Ja osobiście uważam że niech pozostanie jak jest. wiadomo przyzwyczajenie.


Odp: 20 kolek w wyscigu 8 lata temu #13605

  • marko21
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 516
  • Oklaski: 5
Darowin napisał:
Ja osobiście uważam że niech pozostanie jak jest. wiadomo przyzwyczajenie.


no wiem przyzwyczajenie ale to sie moze juz znudzic

mysle ze 20 okr wnioslo by ciekawa zmiane do wyscigow maxa


Odp: 20 kolek w wyscigu 8 lata temu #13606

  • erlich
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Dopóki jedziesz...jesteś wygrany
  • Posty: 298
  • Oklaski: 9
Ja jestem człowiekiem leniwym i przejechanie 15 okr. jest dla mnie nielada wysiłkiem, a 20 lapów, to będzie już przegięcie. Natomiast sam pomysł ciekawy, ale mi się nie podoba.


Odp: 20 kolek w wyscigu 8 lata temu #13607

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 935
  • Oklaski: 30
marko21 napisał:
wpadlem na pomysl aby w wyscigu zamiast 15 kolek bylo 20

dlaczego?

-kazdy kierowca musial by zjechac minimum 2 razy do boksu
-wyscig bylby dluzszy a zarazem rywalizacja byla by ciekawsza


nie licze na to ze pomysl zostanie milo przez was przyjety ale pomysly podawac mozna zawsze a wiec

MOWCIE CZY SIE PODOBA CZY NIE



zasadniczo mnie się podoba ale w prawdziwej f1 jest opowiązkowy jeden pit stop(2 rodzaje opon musza byc uzyte)

więc skoro max f1 ma byc podobny do prawdziwej f1 20 kółek to za duzo ( choć ambitniejsi 10 kółek zrobią na oponach)


Odp: 20 kolek w wyscigu 8 lata temu #13608

  • f1maniakpolska
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Albo jesteś pierwszy, albo ostatni.
  • Posty: 107
  • Oklaski: 3
Szczerze, 20 okr dla mnie jest ok. Mozna poszalec, sprinty jakos mnie nie bawia.., lubie dluzsze dystanse, jestem za!

Dla mnie moze byc i 50 okr, ale chodzi o czas, nie wszyscy nim dysponuja.


Ostatnio zmieniany: 8 lata temu przez f1maniakpolska.
Za tę wiadomość podziękował(a): marko21

Odp: 20 kolek w wyscigu 8 lata temu #13609

  • marko21
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 516
  • Oklaski: 5
STACHU32 napisał:
marko21 napisał:
wpadlem na pomysl aby w wyscigu zamiast 15 kolek bylo 20

dlaczego?

-kazdy kierowca musial by zjechac minimum 2 razy do boksu
-wyscig bylby dluzszy a zarazem rywalizacja byla by ciekawsza


nie licze na to ze pomysl zostanie milo przez was przyjety ale pomysly podawac mozna zawsze a wiec

MOWCIE CZY SIE PODOBA CZY NIE



zasadniczo mnie się podoba ale w prawdziwej f1 jest opowiązkowy jeden pit stop(2 rodzaje opon musza byc uzyte)

więc skoro max f1 ma byc podobny do prawdziwej f1 20 kółek to za duzo ( choć ambitniejsi 10 kółek zrobią na oponach)


no tak jest obowiazkowy 1 pi stop ale teraz na oponach pirelli trudno jest zrobic 1 pit wiec nie rozumiem twojej wypowiedzi


Odp: 20 kolek w wyscigu 8 lata temu #13610

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 935
  • Oklaski: 30
marko21 napisał:
STACHU32 napisał:
marko21 napisał:
wpadlem na pomysl aby w wyscigu zamiast 15 kolek bylo 20

dlaczego?

-kazdy kierowca musial by zjechac minimum 2 razy do boksu
-wyscig bylby dluzszy a zarazem rywalizacja byla by ciekawsza


nie licze na to ze pomysl zostanie milo przez was przyjety ale pomysly podawac mozna zawsze a wiec

MOWCIE CZY SIE PODOBA CZY NIE



zasadniczo mnie się podoba ale w prawdziwej f1 jest opowiązkowy jeden pit stop(2 rodzaje opon musza byc uzyte)

więc skoro max f1 ma byc podobny do prawdziwej f1 20 kółek to za duzo ( choć ambitniejsi 10 kółek zrobią na oponach)


no tak jest obowiazkowy 1 pi stop ale teraz na oponach pirelli trudno jest zrobic 1 pit wiec nie rozumiem twojej wypowiedzi


mówie o zasadach i z tego co widze niektórzy robią tylko 1 pit stop

nie ma sprawwy przy 20 kółkach tez bedzie mozna jechac na 1 pit stop

zaproponuj w teamcie "ankiety" na forum swój pomysł na wydłużenie wyścigu


Odp: 20 kolek w wyscigu 8 lata temu #13611

  • MaTTiS44
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 139
  • Oklaski: 2
Niech pozostanie tak jak jest


Odp: 20 kolek w wyscigu 8 lata temu #13612

  • drobny513
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Pamiętaj czy dobrze czy źle zawsze do przodu
  • Posty: 433
  • Oklaski: 7
Matis nawet mnie nie wkur.... bo coś z tym trzeba zrobić tak naparwde gdyby nie 15 kółko to ja i stachu lalibyśmy się o mistrza a tak to jest tylko wtopa


Pamiętaj o kolorach białym i czerwonym o symbolach orła i korony bo w pamięci jest siła zaklęta więc pamiętaj synu mój
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Wygenerowano w 0.22 sekundy