|
| Kierowcy: 11308 dzisiaj: (0)
Online: 1 
Trwa 41 sezon | MAXF1 news: blog
Witamy, Gościu

26 sezon - czy jest sens?
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: 26 sezon - czy jest sens?

26 sezon - czy jest sens? 5 lata, 2 mies. temu #21124

  • AoW
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 1159
  • Oklaski: 718
Witam wszystkich,

przepraszam, że nie dałem żadnej informacji o sezonie. Sezon nie ruszył i nie wiem czy jest sens, aby ruszał. Zainteresowanie jest niewielkie, ja ze swojej strony od dłuższego czasu niewiele daje, zmian w grze żadnych nie ma. Nie ma też w sumie dobrej koncepcji co zrobić, aby po 1 nieudanym wyścigu 50% kierowców nie przestawało jeździć. A nawet jeśli jakiś pomysł na zmiany by był, to najzwyczajniej stosunek ilości pracy do zysków jest mizerny.

Pytanie zatem do Was - chce Wam się?
Ma ktoś jeszcze chęci na kontynuowanie zabawy z Maxem?

AoW


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/

Odp: 26 sezon - czy jest sens? 5 lata, 2 mies. temu #21125

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 200
  • Oklaski: 9
Nie wiem po co zadajesz to pytanie, przeciez wiesz jak bedzie

Bedzie tak jak zawsze, czyli wiekszosc powie ze chce sezonu, a po dwoch wyscigach beda jezdzily 3 osoby

Moim zdaniem nie ma narazie sensu ruszac z sezonem, bo walka w tym momencie o mistrza w 1 lidze to jakis zart, mysle ze lepiej pokusic sie o jakies male- krotkie turnieje jezeli juz, zeby zobaczyc te checi do jazdy, choc wlasnie w tym jest myk, ze w krotkim jest szansa ze ktos tam pojedzie do konca


Ostatnio zmieniany: 5 lata, 2 mies. temu przez Anansi.

Odp: 26 sezon - czy jest sens? 5 lata, 2 mies. temu #21126

  • VANROOK16
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Posty: 35
  • Oklaski: 4
Ja uważam, że powinien ruszyć. Ewentualnie w formie ostatniego sezonu do ,,kiedys tam". Zobaczymy czy gracze wiedzac, ze zalezy to
od frekwencji zmobilizują się do jazdy. Jesli nie to 26 sezon bedzie ostatnim. Kto popiera?


Odp: 26 sezon - czy jest sens? 5 lata, 2 mies. temu #21127

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 200
  • Oklaski: 9
VANROOK16 napisał:
Ja uważam, że powinien ruszyć. Ewentualnie w formie ostatniego sezonu do ,,kiedys tam". Zobaczymy czy gracze wiedzac, ze zalezy to
od frekwencji zmobilizują się do jazdy. Jesli nie to 26 sezon bedzie ostatnim. Kto popiera?



Nie rozumiem po co na sile robic cos, co nie ma wiekszkego sensu. Spojrz na 25 sezon. Chcesz tworzyc sezon tylko po to zeby jedzily 3 gora 4 osoby?? Nie ma w tej jezdzie juz zadnej jakosci - niestety, wiekszosc jezdzi jesli juz w ogole, to jezdzi bez wiekszego zaangazowania.
Juz nie mowie, ze Aow bedzie sie musial angazowac przez 2 miesiace, zeby sobie... 3 osoby pojezdzily


Odp: 26 sezon - czy jest sens? 5 lata, 2 mies. temu #21128

  • RooBert34
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Posty: 28
  • Oklaski: 0
ja osobiscie zamierzalem powrocic do scigania i taka informacja jest dla mnie dosc przykra....osobiscie uwazam ze taka sytuacja gdzie brak nowych graczy i problemy z frekwencja sa spiwodowane miedzy innymi przez to iz podczas wakacji sezon nie jest rozgrywany i na maxie nic sie nie dzieje...w czasie gdy wiele osob ma wolne i szuka zajecia ktorym meeoznaby zajac czas na maxie nic nie ma..


Odp: 26 sezon - czy jest sens? 5 lata, 2 mies. temu #21129

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 200
  • Oklaski: 9
RooBert34 napisał:
ja osobiscie zamierzalem powrocic do scigania i taka informacja jest dla mnie dosc przykra....osobiscie uwazam ze taka sytuacja gdzie brak nowych graczy i problemy z frekwencja sa spiwodowane miedzy innymi przez to iz podczas wakacji sezon nie jest rozgrywany i na maxie nic sie nie dzieje...w czasie gdy wiele osob ma wolne i szuka zajecia ktorym meeoznaby zajac czas na maxie nic nie ma..


Kiedys byly wlasnie rozgrywane sezony w wakacje i tylko dlatego ich nie ma, bo i frekwencja byla marna, a i polowa narzekala, ze nie moze jezdzic bo jest na wakacjach.


Odp: 26 sezon - czy jest sens? 5 lata, 2 mies. temu #21130

  • RooBert34
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Posty: 28
  • Oklaski: 0
ale skkro teraz i tak nie ma kto jezdzic to czemu nie organizuje sie wiecej sezonow aby pokqzac ze cos sie dzieje na maxie?


Odp: 26 sezon - czy jest sens? 5 lata, 2 mies. temu #21131

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 200
  • Oklaski: 9
RooBert34 napisał:
ale skkro teraz i tak nie ma kto jezdzic to czemu nie organizuje sie wiecej sezonow aby pokqzac ze cos sie dzieje na maxie?


jak wiecej sezonow?? Przeciez sezony byly non stop przez iles tam lat (z wylaczeniem wakacji) cyklicznie. Wlasnie teraz zastanawiamy sie czy jest sens robic kolejny, bo bardzo malo osob jezdzi; z kazdym sezonem spadala liczba aktywncyh graczy.
Problemem wlasnie jest to , ze nie ma kto jezdzic, nie to ,ze ktos mowi ze bedzie jezdzil, bo to dwie rozne sprawy


Ostatnio zmieniany: 5 lata, 2 mies. temu przez Anansi.

Odp: 26 sezon - czy jest sens? 5 lata, 2 mies. temu #21132

  • magorzata
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 995
  • Oklaski: -4
Poczekajmy na polaka w F1 he


Odp: 26 sezon - czy jest sens? 5 lata, 2 mies. temu #21133

  • krzysztofm
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 427
  • Oklaski: -21
Uważam obecną sytuację jako poważny SKANDAL, całe wakacje ludzie czekali na nowy sezon a w dniu, w którym miał się rozpocząć AOW wykręca taki numer.
Jest to niepoważne podejście do ludzi, żądamy uruchomienia nowego sezonu i przynajmniej 2 lig od przyszłego poniedziałku najpóźniej.
Byliśmy, jesteśmy i będziemy, zwycięstwo będzie nasze!


Za tę wiadomość podziękował(a): RooBert34
Wygenerowano w 0.25 sekundy