|
| Kierowcy: 11249 dzisiaj: (0)
Online:  
Start 38 sezonu 3.02.2020 | MAXF1 news: blog
Witamy, Gościu

Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie

Odp: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie 5 lata, 11 mies. temu #18820

  • M_Pablo
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 479
  • Oklaski: 19
Ja już chyba o tym zatajaniu kiedyś też wspominałem Pytanie tylko, czy silnik gry sobie z tym poradzi w momencie, kiedy ktoś będzie jechał wyścig po innych... Kwestia tego, czy jest po prostu możliwe żeby w tabelkach na stronie nie było żadnych wyników widać (także na live pod czatem, czy profilu gracza), ale jednocześnie żeby w trakcie jechanego wyścigu, komuś się przypadkiem te wyniki nie pokazywały... No ale to już raczej pytanie do AoWa, ja mogę powiedzieć tylko tyle, że jestem jak najbardziej na tak. Pytanie jeszcze, czy umożliwić graczom odtajnienie ich wyników (bo może pojechali super dobrze i chcą tym postraszyć rywali), czy jednak wyniki zatajać od samego początku, do samego końca, tj. do zakończenia wyścigu, bez dawania prawa do ingerencji graczom.


Odp: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie 5 lata, 11 mies. temu #18822

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 935
  • Oklaski: 30
Anansi napisał:
Witam

Wiem, ze temat ten byl walkowany, ale pragne po raz kolejny zwrocic uwage na powazny problem jakim jest wykorzystywanie jazdy (wyscigu) w II terminie, gdzie zawodnik (zawodnik-cwaniak), czeka na wyniki rywali, aby moc zaplanowac swoj wyscig pod wydarzenia, ktore mialy juz miejsce na torze. W 19 sezonie wyraznie bylo widac, jaka przewage zyskuje ktos, kto jedzie znajac wyniki. Najbardziej boli mnie, ze ta postawa byla celowym dzialaniem, zaplanowana przed rozpoczeciem sezonu, a z premedytacja realizowana w trakcie, w nastepstwie czego, w polowie sezonu dochodzi do kuriozalnej sytuacji, jakiej - chyba wszyscy wiedza . Miejmy nadzieje, ze takie sytuacje sie juz na Maxie nie powtorza, ale aby to nastapilo, potrzeba pewnych zmian.
To co mozemy zrobic na chwile obecna, to na pewno zamknac tory bonusowe(te na ktorych toczy sie bierzaca rozgrywaka - a nie wszystkich ), z tym, ze mi chodzi o wylaczenie ich na tydzien, czyli dokladnie tyle ile trwa sesja (T,K,W) na konkretnym torze. Dlaczego - ano dlatego, ze ten tor mamy dostepny w treningu i powiedzmy(uznajmy), ze jest to ten sam tor, a nie jakis inny, gdzies, tylko identyczny i mozemy sobie na niego nagle pojechac (gdzies) i testowac znowu jakis inny, niewiadomo skad bolid. To powinno tez zmusic kierowcow do postarania sie o kolejne czesci do bolidu jeszcze w treningu, albo zaryzykowanie i dodanie nieprzetestowanej czesci na kwalifikacje badz wyscig.

Druga rzecza jaka mozna byloby zrobic to zatajenie wynikow, albo podzielenie wyscigu na kilka terminow. Pomyslu idealnego tutaj nie ma, niestety, i wydaje sie, ze tylko zatajenie wynikow wyscigu jest w tym momencie najbardziej sprawiedliwe - tutaj nikt nie jest pokrzywdzony, nikt nie dostaje kary za jazde w 2 , 3 czy 5 terminie , jedzie sobie kiedy chce i kiedy mu sie podoba. Oczywista wada takiego rozwiazania jest brak wynikow na live i czekanie do ukazania sie rezultatow az wszyscy przejada wyscig.

Prosze o powazne potraktowanie sprawy i merytoryczna

Dziękuje





Osobiście uważam ze jedynym sensownym rozwiązaniem jest utajnienia wyników wyścigu aż do poniedziałku do godziny 20
Można podeprzeć ta teorie kwestia która sie juz na maxie sprawdziła czyli utajnienia leveli bolidów
To rozwiazanie sie sprawdziło bardzo dobrze

Szczerze mówiąc nie widzę dużych minusów tego rozwiązania a wszystkie inne rozwiązania wprowadzają niestety sporo niesprawiedliwości gdyż nie każdy ma czas jechać wyścig w danym czasie

Jednak w kwesti blokowania torów bonusowych uważam że jeżeli uda sie wprowadzić utajnienie wyników wyścigu to tory bonusowe powinny być otwarte gdyż w kwesti samego wyścigu nic nie zmieniają
Owszem mamy czas treningu czas kwalifikacji i czas wyścigu ale nie wszystkim zawodnikom udaje sie w czasie treningu dopasować dokładnie bolid
W czasie kwalifikacji i przed samym wyścigiem duże zmiany w bolidzie raczej sie nieopłacają wiec otwarcie torów bonusowych nie ma aż takiego znaczenia
Nie udało sie tez wprowadzić okrążenia wyjazdowego przed samym wyścigiem które ma miejsce w prawdziwej F1 wiec uważam ze każdy kto chce powinien mieć możliwość skorzystania z bonusa przed wyscigiem.
Moge tu podać przykład Bartkogala ktory jedzie kwale np w piątek wieczorem a wyścig w poniedziałek po południu
Uważam ze powinien mimo wszystko mieć możliwość przejechanie kilku kolek po 3 dniach


Za tę wiadomość podziękował(a): Anansi

Odp: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie 5 lata, 11 mies. temu #18823

  • dawidrs
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Żeby wejśc do nieba, trzeba przejść przez piekło:)
  • Posty: 852
  • Oklaski: -26
Powiedzmy tak

Dawidrs ma PP ( Nigdy sie to nie zdarzy )

W niedzielę mam ważny wyjazd lub coś sie stanie co nie pozwoli mi jechać race'u

Poniedziałek : DAWID, DLACZEGO NIE POJECHAŁEŚ ??? OSZUKAŁEŚ NAS !!!!

A ja nie miałem czasu itp.

Ale mów se ile chcesz, i tak cie nie posłuchają

Bonusowe tory zablokowane - Stachu, wiem że zazwyczaj jeździsz w poniedziałek i nie masz czasu trenować wyścigu i trenujesz na Bonusach


Odp: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie 5 lata, 11 mies. temu #18825

  • MICHAL_18
  • Offline
  • Expert Boarder
  • OFWGKTADGAF
  • Posty: 109
  • Oklaski: 0
Anansi napisał:
Witam

Wiem, ze temat ten byl walkowany, ale pragne po raz kolejny zwrocic uwage na powazny problem jakim jest wykorzystywanie jazdy (wyscigu) w II terminie, gdzie zawodnik (zawodnik-cwaniak), czeka na wyniki rywali, aby moc zaplanowac swoj wyscig pod wydarzenia, ktore mialy juz miejsce na torze. W 19 sezonie wyraznie bylo widac, jaka przewage zyskuje ktos, kto jedzie znajac wyniki. Najbardziej boli mnie, ze ta postawa byla celowym dzialaniem, zaplanowana przed rozpoczeciem sezonu, a z premedytacja realizowana w trakcie, w nastepstwie czego, w polowie sezonu dochodzi do kuriozalnej sytuacji, jakiej - chyba wszyscy wiedza . Miejmy nadzieje, ze takie sytuacje sie juz na Maxie nie powtorza, ale aby to nastapilo, potrzeba pewnych zmian.
To co mozemy zrobic na chwile obecna, to na pewno zamknac tory bonusowe(te na ktorych toczy sie bierzaca rozgrywaka - a nie wszystkich ), z tym, ze mi chodzi o wylaczenie ich na tydzien, czyli dokladnie tyle ile trwa sesja (T,K,W) na konkretnym torze. Dlaczego - ano dlatego, ze ten tor mamy dostepny w treningu i powiedzmy(uznajmy), ze jest to ten sam tor, a nie jakis inny, gdzies, tylko identyczny i mozemy sobie na niego nagle pojechac (gdzies) i testowac znowu jakis inny, niewiadomo skad bolid. To powinno tez zmusic kierowcow do postarania sie o kolejne czesci do bolidu jeszcze w treningu, albo zaryzykowanie i dodanie nieprzetestowanej czesci na kwalifikacje badz wyscig.

Druga rzecza jaka mozna byloby zrobic to zatajenie wynikow, albo podzielenie wyscigu na kilka terminow. Pomyslu idealnego tutaj nie ma, niestety, i wydaje sie, ze tylko zatajenie wynikow wyscigu jest w tym momencie najbardziej sprawiedliwe - tutaj nikt nie jest pokrzywdzony, nikt nie dostaje kary za jazde w 2 , 3 czy 5 terminie , jedzie sobie kiedy chce i kiedy mu sie podoba. Oczywista wada takiego rozwiazania jest brak wynikow na live i czekanie do ukazania sie rezultatow az wszyscy przejada wyscig.

Prosze o powazne potraktowanie sprawy i merytoryczna dyskusje

Dziękuje


No to widzę, że Anansi ma dalej do mnie żal i uparcie dąży do zmiany systemu (złego systemu), ma rację w tym co piszę, ale tylko częściową, gdyż jak wiadomo, taki przypadek anansiego, który w chwili obecnej jest najaktywniejszym graczem na maxie, pozwala mu na testowanie bolidu w takim stopniu, że każdy inny user może sobie o tym tylko pomarzyć, a dlaczego ? A no dlatego, że posiada najwięcej czasu, który może przeznaczyć na jazdę, nie neguję tego, że jazda sama w sobie daje mu zysk, na który bądź co bądź zasługuję, ale dlaczego "karać" userów, którzy na jazdę mają dużo mniej czasu, nie mogą przetestować tempa wyścigowego bo po prostu nie są w stanie, kupują premium, po to aby móc w trakcie kwalifikacji czy przerwy pomiędzy kf a wyścigiem potrenować, co mogą w chwili obecnej uczynić. W ten sposób nadrabiają braki aktywności na torze w chwili, kiedy po prostu nie byli w stanie sprawdzać swojego tempa. Dlatego też, tak jak napisał Stachu, nie warto blokować torów bonusowych, natomiast pomysł z utajaniem wyścigu można rozwiązać w taki sposób jak wcześniej napisał Rojek, natomiast uwzględnić czas logowania i urządzenie z którego gracz się logował. Tj. Logował się o godzinie 20.05 z pc, znakiem tego, mógł pojechać w I terminie, nie pojechał, strata czasowa, proste i moim zdaniem skuteczne, gdyż prawda jest taka, że jeżeli na prawdę nie mógł jechać i miał sporo na głowie, to nawet nie myślałby o zalogowaniu się na maxa, a jeżeli już by to zrobił, byłaby to ostatnia rzecz, jaką by w swojej głowie mógł sobie uświadomić.

Pozdrawiam i nie zachęcam do czytania moich wypocin, są one nielogiczne i niezrozumiałe. Bless.
Zachęcam natomiast do merytorycznej dyskusji


"That which does not kill me only makes me stronger"

Odp: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie 5 lata, 11 mies. temu #18826

  • dawidrs
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Żeby wejśc do nieba, trzeba przejść przez piekło:)
  • Posty: 852
  • Oklaski: -26
Zaraz zaraz, jest kilka sposobów na zobaczenie wyników wyścigu

Wejście w profil gracza i zsumowanie na kalkulatorze 15 kółek

Live ( chyba że zablokujecie, ale pozostanie 1 kwestia )


Odp: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie 5 lata, 11 mies. temu #18827

  • M_Pablo
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 479
  • Oklaski: 19
MICHAL_18 napisał:
Dlatego też, tak jak napisał Stachu, nie warto blokować torów bonusowych, natomiast pomysł z utajaniem wyścigu można rozwiązać w taki sposób jak wcześniej napisał Rojek, natomiast uwzględnić czas logowania i urządzenie z którego gracz się logował. Tj. Logował się o godzinie 20.05 z pc, znakiem tego, mógł pojechać w I terminie, nie pojechał, strata czasowa, proste i moim zdaniem skuteczne, gdyż prawda jest taka, że jeżeli na prawdę nie mógł jechać i miał sporo na głowie, to nawet nie myślałby o zalogowaniu się na maxa, a jeżeli już by to zrobił, byłaby to ostatnia rzecz, jaką by w swojej głowie mógł sobie uświadomić.


Dobra, wchodzę o 22:00 na Maxa, piszę chwilę z ludźmi... Po czym pada mi net/komp (co u mnie akurat nie jest specjalnie rzadkie w przypadku neta). Co robisz w takiej sytuacji? Albo w przypadku, gdy wchodzisz, naprawdę chcesz jechać a tu Ci pada prąd albo rodzice przykładowo Dawida każą mu odrobić lekcje, pójść umyć zęby ( ) czy cokolwiek innego? Że już nie wspomnę o tym, że ktoś może po prostu wejść na Maxa, potem przejść na inną stronę i będąc na niej, zapomnieć że CHCIAŁ pojechać wyścig...


Ostatnio zmieniany: 5 lata, 11 mies. temu przez M_Pablo.
Za tę wiadomość podziękował(a): AoW

Odp: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie 5 lata, 11 mies. temu #18828

  • kalik144
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 295
  • Oklaski: 12
czasem i nie udaje sie znalesc czasu w niedziele ale kazdy na te 10 minut go znajdzie i tory bonusowe powinny zostac zamkniete na czas wyscigu jestem jak najbardziej za zamknieciem toru bonusowego w niedziele o 20 na czas trwania wyscigu


Odp: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie 5 lata, 11 mies. temu #18829

  • MICHAL_18
  • Offline
  • Expert Boarder
  • OFWGKTADGAF
  • Posty: 109
  • Oklaski: 0
Bo to jest tak, jak i w polityce.
Są ludzie Anansiego, którzy będą za zamknięciem torów bonusowych i są ludzie stacha, którzy będą temu przeciwni.
Jeżeli tak dalej pójdzie, to wręcz pewnym jest, że nie dojdziemy do ładu i składu.
Należy wytężyć umysły, dojść do jednego (idealnego) pomysłu, który pogodzi zarówno jedną jak i drugą stronę.


"That which does not kill me only makes me stronger"

Odp: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie 5 lata, 11 mies. temu #18832

  • Anansi
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 173
  • Oklaski: 5
Widze , ze dyskusja sie rozkreca, co mnie bardzo cieszy, ale wyjasnijmy sobie pewne rzeczy

jesli chodzi o utajnienie wynikow - to oczywiscie, ze musi zostac wszystko utajnione tak aby nigdzie nie mozna bylo znalezc ostatnich 15 kolek usera; ponadto - oczywiscie, ze swoj czas wyscigu bedziemy znac, ale nic poza tym - nie bedzie zadnego miejsca w wyscigu, nic. Oczywiscie mozemy wejsc na czata i opowiadac, ze mielismy wyscig zycia i walsnie udalo nam sie pojechac 5 min. na kaczuszce

jesli chodzi u zamkniecie torow bonusowych, to tez nie powiedzialem ze ma to byc rownolegle z utajnieniem wynikow - to raczej najprostszy srodek do tego, aby zmusic zawodnikow do jak najszybszej jazdy wyscigu.
Jezeli przeszlo by utajnienie wynikow, to w sumie tory bonusowe moga byc otwarte, ale na pewno zamnkniete na czas wyscigu, choc wolalbym aby byly zamkniete cala sesje, wszak po to do cholery jest trening, a argumenty, ze ktos ma wiecej czy mniej czasu sa chybione, kazdy ma dokladnie tyle samo czasu - ja nie dysponuje niestety 48h na dobe (jak zreszta nikt) i tak musze sobie organizowac czas zebym mogl jezdzic, tylko tu nawet nie o czas, a o checi chodzi - gdybym nie mial checi do jazdy to zadna sila nie zmusila by mnie bym jezdzil.


Odp: Kwestia premii za wyścig w pierwszym terminie 5 lata, 11 mies. temu #18835

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 935
  • Oklaski: 30
Anansi napisał:
Widze , ze dyskusja sie rozkreca, co mnie bardzo cieszy, ale wyjasnijmy sobie pewne rzeczy

jesli chodzi o utajnienie wynikow - to oczywiscie, ze musi zostac wszystko utajnione tak aby nigdzie nie mozna bylo znalezc ostatnich 15 kolek usera; ponadto - oczywiscie, ze swoj czas wyscigu bedziemy znac, ale nic poza tym - nie bedzie zadnego miejsca w wyscigu, nic. Oczywiscie mozemy wejsc na czata i opowiadac, ze mielismy wyscig zycia i walsnie udalo nam sie pojechac 5 min. na kaczuszce

jesli chodzi u zamkniecie torow bonusowych, to tez nie powiedzialem ze ma to byc rownolegle z utajnieniem wynikow - to raczej najprostszy srodek do tego, aby zmusic zawodnikow do jak najszybszej jazdy wyscigu.
Jezeli przeszlo by utajnienie wynikow, to w sumie tory bonusowe moga byc otwarte, ale na pewno zamnkniete na czas wyscigu, choc wolalbym aby byly zamkniete cala sesje, wszak po to do cholery jest trening, a argumenty, ze ktos ma wiecej czy mniej czasu sa chybione, kazdy ma dokladnie tyle samo czasu - ja nie dysponuje niestety 48h na dobe (jak zreszta nikt) i tak musze sobie organizowac czas zebym mogl jezdzic, tylko tu nawet nie o czas, a o checi chodzi - gdybym nie mial checi do jazdy to zadna sila nie zmusila by mnie bym jezdzil.



Dobra powiedzmy udało sie utajnienie wyników wyścigu .

W czym teraz przeszkadza albo w czym pomaga otwarcie torów bonusowych?


Za tę wiadomość podziękował(a): MICHAL_18
Wygenerowano w 1.79 sekundy