|
| Kierowcy: 11241 dzisiaj: (0)
Online: 1 
Trwa przerwa międzysezonowa | Start 38 sezonu w 2020r. | MAXF1 news: blog
Witamy, Gościu

Fartelinho (Fartelinho)

  • Offline
  • Ranga: Expert Boarder
  • Data rejestracji: 10/08/2010
  • Ostatnia wizyta: 04/21/2017
  • Strefa czasowa: GMT +0:00
  • Czas lokalny: 18:43
  • Wiadomości: 91
  • Odsłon profilu: 382
  • Oklaski: -8
  • O mnie: To moje życie,moja gra,odgrywana moimi zasadami...
  • Miejsce: Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna
  • Data urodzenia: Nieznana

Podpis

Posty

Posty

emo
Podobnie jak oliwer1122 - Vitaly Petrov z 2010 roku.Dużo błędów w wyścigach qwale tak sobie
Do którego kierowcy ...
Kategoria: Inne
emo
Bye MICHALO!!!Też cię zapamiętam
Bye ...
Kategoria: Inne
emo
o 20:30 dziś będzie nowy tor
ile trwa przerwa mię ...
Kategoria: Archiwum
emo
8 października
Jak sprawdzić datę r ...
Kategoria: Archiwum
emo
I dobrze,ja też sądzę że przerwa sezonowa trwa za długo.Pomysł fajny,trzeba będzie się bardziej starać
Baraże
Kategoria: Archiwum
emo
Ja też xDDD
Zlot graczy
Kategoria: Inne
emo
A4

F1 2011 czy RFactor
X czy Y
Kategoria: Forumowe zabawy
emo
hamburger

Cartoon Network czy Disney Channel?
X czy Y
Kategoria: Forumowe zabawy
emo
Gollob

TVN24 czy TVP INFO?
X czy Y
Kategoria: Forumowe zabawy
emo
ptakuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
xD
Tor dla "Mistrza"
emo
Również się polecam.PW czeka
Teamy - szukam partn ...
Kategoria: Archiwum
emo
Ja jestem chętny na partnera do teamu
Teamy - szukam partn ...
Kategoria: Archiwum
emo
Nie jestem kapitanem i muszę odejść,bo mi Mati kazał.xD
Teamy - koniec sezon ...
Kategoria: Archiwum
emo
...czyli rybcia chciała(nie wiem czemu)zemścić się na m4n13ku,żeby to on dostał bana na swoje konto.
Bany za multikonta
Kategoria: Archiwum
emo
Już usunąłem ciasteczka i nadal nie wystartowałem.
Nie mogę jechać
Kategoria: Archiwum
emo
Tym razem to ja nie mogę jechać
Nie mogę jechać
Kategoria: Archiwum
emo
Stachu zaczął sypać genialnymi pomysłami,(szczególnie w tym ostatniej linijce)zgadzam się w 100 %)
Kwestia premii za wy ...
Kategoria: Tryb managera
emo
Wszystkie propozycje bardzo fajne,nawet nie wiem co mam napisać,wszystko co chciałbym zmienić zostało zaproponowane.
Tryb Managerski by m ...
Kategoria: Archiwum
emo
Fartelinho - zapisuje się również
KTO JEŹDZI NAJSZYBCI ...
Kategoria: Archiwum
emo
tak
Pytania nowych gracz ...
Więcej
Historia blokad

Historia blokad dla Fartelinho

# Zablokowany od Czas rozpoczęcia Czas zakończenïa Zablokowany przez Modyfikowane przez
Użytkownik Fartelinho nigdy nie był blokowany.
Wygenerowano w 0.36 sekundy