|
| Kierowcy: 11427 dzisiaj: (0)
Online: 2 (czat
Trwa 50 sezon | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu

Tryb Managerski by m4n13k
(1 przeglądających) (1) Gość

TEMAT: Tryb Managerski by m4n13k

Tryb Managerski by m4n13k 12 lata, 8 mies. temu #4430

  • m4n13k
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 153
  • Oklaski: -3
Na początek się przywitam, Siema fani F1!

Jak wiemy MaxF1.com jest połączeniem symulatora F1 w 2D z trybem managerskim.
Ja chciałbym się skupić na tym drugim, na trybie managerskim, ponieważ wg mnie w taki tryb polega głównie na tym, żeby zacząć od niczego, a skończyć grę na laurach.
Wg mnie obecny tryb jest do bani
Najodpowiedniejszym przykładem jest obecny wynik mojego kolego z ligi 3.7 tobik'a851, który jest drugi w top100. Osiągnął on czas lepszy od prawie całej Pierwszej ligi, nie pokonał tylko CIVIX'a.
Trzecioligowiec lepszy od pierwszoligowców? I to w pierwszym sezonie gry? Czy to normalne w grach managerskich? Odpowiedzi pozostawiam wam do własnego przemyślenia, a ja chciałbym zaproponować moją reformę jakich ma być wiele w przyszłym sezonie:)

Zacznijmy od pomysłu STACHA32, który był bym podstawą do mojego pomysłu, a polegał by on na:
Darmowym ustawianiu bolidu w czasie treningu w ramach budżetu. (główne założenie tej zmiany).

Teraz mój pomysł:
Jak wiemy 1 poziom każdego upgrade'a mamy już "zrobiony", drugi kosztuje 800 tysięcy a ostatni 10 poziom to wydatek rzędu 1 200 000$. Dodajmy, że za wygrany wyścig możemy zgarnąć nawet 7mln, a na początek sezonu dostajemy ok. 30mln, więc długo nie myśląc każdy dojdzie do tego, że szybko można "ulepszyć" bolid do poziomu który nam odpowiada i przy dobrym talencie zdobywać wszystko co możliwe.

Moja zmiana polegała by głównie na tym, że podrożały by upgrade'y ale nie tylko na tym.
Podam przykład na 1 lidze.
1 poziom już mamy
2 Poziom upgrade'u kosztował by 0,5 mln
3 Poziom 1 mln
4 Poziom 2 mln
5 Poziom 3.5 mln
6 Poziom 5 mln
7 Poziom 6.5 mln
8 Poziom 7.7 mln
9 Poziom 9 mln
10 Poziom 10 mln
(przykładowe ceny)
Dodajmy, że na początek sezonu dostalibyśmy, np. 15 mln, a nagrody za wyścigi i Qualif nie uległy by większym zmianom.
Już to pokazuje, że trzeba by było zbierać kasę przez jakiś czas, żeby zupgrade'ować bolid na max, a to jeszcze nie wszystko. Oczywiście wszystkie upgrade'y i downgrade'y były by przemyślane,bo wdrożono też w życie pomysł STACHA32 =] ( o nim pisałem wyżej).

W drugich ligach byśmy zarabiali 3/4 tego co w pierwszych, czyli kążda "nagroda" zmalała by o 25%
Natomiast w 3 i 4 ligach myślę, że zarobki na poziomie 50%-wym odnośnie do ligi 1 były by odpowiednie =]

Dziękuję za poświęceniem swojego czasu nad moją lakturą. Oczekuję komentarzy pozytywnych, negatywnych, bądź też poprawek lub dodatków do mojego pomysłu.
Pozdrawiam
m4n13k



+
Sezon trwał by 10/12 GP
A upgrade'y mogą być droższe co do dłuższy czas zbierania pieniążków.


Ostatnio zmieniany: 12 lata, 8 mies. temu przez m4n13k. Powód: Dodatkowe info.

Odp: Tryb Managerski by m4n13k 12 lata, 8 mies. temu #4431

  • STACHU32
  • Offline
  • Moderator
  • Posty: 937
  • Oklaski: 30
pytanie zasadnicze ile miałby trwac sezon ?
po szybkim obliczeniu najlepsi beda miec bolid na maxa po 9 miesiacach jazdy tydzien w tydzien?


Odp: Tryb Managerski by m4n13k 12 lata, 8 mies. temu #4432

  • Darowin
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Zawsze z wami pogadam :)
  • Posty: 1312
  • Oklaski: 1
Całkiem nieźle zaczęty pomysł ale zwiększanie GP w sezonie to głupota.


Odp: Tryb Managerski by m4n13k 12 lata, 8 mies. temu #4433

  • m4n13k
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 153
  • Oklaski: -3
Dlaczego głupota?
Sezon trwa tylko 7 tygodni...
Czy w innych managerach też tak jest? q_Q
10 czy 12 tygodni wg jest odpowiednią liczbą.


Odp: Tryb Managerski by m4n13k 12 lata, 8 mies. temu #4434

  • Darowin
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Zawsze z wami pogadam :)
  • Posty: 1312
  • Oklaski: 1
w innych managerach tak nie ma nawet sezon trwa 6 tygodni.
10--12 za długo do tego czasu niecały 2 sezon i gra nudzi więc niech ta kwestia zostanie jak jest.
Natomiast sam pomysł to fajnie bo nie lubię ciągle zmieniać bolidu.


Odp: Tryb Managerski by m4n13k 12 lata, 8 mies. temu #4435

  • tobik851
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 13
  • Oklaski: -2
m4n13k jak byś się bardziej przyłożył do treningów to taż byś takie czasy osiągał ale oczywiście ty wolisz tylko parę kółek przejechać i zaraz narzekasz dla mnie to może nawet z 4 ligi mieć lepszy czas jak ja. jestem przeciwny żeby coś w tym zmieniać jest dobrze tak jak teraz.


Odp: Tryb Managerski by m4n13k 12 lata, 8 mies. temu #4436

  • AoW
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1262
  • Oklaski: 721
W trakcie pierwszych sezonów gracze otrzymywali po 10 mln i na koniec sezonu najlepsi nie mieli choćby 50% maxa bolidu. Moim zdaniem kasy jest mało, a 1 ligowcy powinni na 1-2 wyścig przed końcem dysponować bolidem na ok 70-80% max.

Oczywiście w przypadku porownania bolidow 1 i np 3 czy 4 ligi, moze byc tak, ze lider 4 ligi ma lepszy bolid od 1 ligowcow. Ale przy kosztach, ktore zaproponowales 4 ligowcy jezdziliby przez caly sezon na bolidach o mocy ok 30%?

Mysle, ze mozemy podyskutowac nad kwestia wysokosci kasy na poczatku sezonu, aktualnie wyglada to tak:

1 liga: 40 mln
2 ligi: 35 mln
3 ligi: 32 mln
4 liga i nowi gracze: 30 mln

Dobrym tez kierunkiem moim zdaniem bylaby poprawa wysokosci kasy za wyniki w zaleznosci od ligi. Aktualnie wszyscy dostaja tak samo, Maniek zaproponowal:

1 liga: 100% wynagrodzenia
2 ligi: 75%
3 i 4 ligi: 50%

Nie wiem czy nie za duze te roznice Kwestia do dyskusji.

Wydluzenie sezonu nie ma sensu. Powiekszy to tylko liczbe nieaktywnych graczy w ligach. Mi sie wciaz wydaje, ze ludzie przestaja jezdzic, bo widza, ze w lidze nic nie ugraja. Ten sezon jest sezonem wakacyjnym, wiec tez trzeba na niego inaczej patrzec, ale w poprzednich sezonach tak to wygladalo, ze osoby z 1 ligi, ktore po pierwszym wyscigu zajmowaly miejsca niepunktowane, to przestawaly jezdzic (oczywiscie nie wszyscy!). Mysle, ze wydluzenie sezonu, to nie jest jednak dobry pomysl.

Reasumujac, na razie mamy takie propozycje:

1. Brak mozliwosci podgladania bolidu przeciwnikow
2. Niestratne downgrady w czasie treningow
3. Obnizenie wynagrodzenia dla nizszych lig
4. Zwiekszenie kosztow upgradu bolidu
5. Wydłużenie sezonu

----

Ja z kolei chcialbym zapronowac temat sponsorow. Mi brakuje prawdziwych negocjacji ze sponsorem. Wydaje mi sie, ze fajnie byloby zrobic pytania o np prognozowane miejsce po 4 wyscigach (opcja tylko dla osob, ktore zaczna nogocjacje przed 1 wyscigiem). Np.:

Ktore miejsce bedziesz zajmowal na koniec 4 wyscigu:
1
2-5
6-10
11-15
16-20

i w zaleznosci ktora opcje sie zaznaczy, sponsor oferuje ilestam kasy, np.:
1 - 2.000.000
2-5 - 1.000.000
6-10 - 600.000
11-15 - 200.000
16-20 - 50.000

Oczywiscie, jesli bedzie sie zajmowac nizsze miejsce, to kasy nie bedzie ;]

Pomysl wymyslony na poczekaniu, ale moze ktos go w jakis poukladany sposob rozwinie.

-----------

Tak czy inaczej managerki jest niewiele Wiec czekam na kolejne pomysly.


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/

Odp: Tryb Managerski by m4n13k 12 lata, 8 mies. temu #4437

  • Alexandrus
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Czerwony strażnik
  • Posty: 303
  • Oklaski: -13
Ja czekam na widzialność innych kierowców na torze. Wiem że z tym już walczę nie od dziś i nawet zabek się wypowiedział że i tak bym go nie zobaczył. A miało by wyglądać to tak :

Widać na torze kierowców z ligi w której jesteś. Wiem że w treningach była by możliwość blokowania zawodników nie wiem ja było by można to rozwiązać scren i wstawienie na forum ? Ale jeżeli wszyscy byli faier to było by ciekawie jeżeli tor ciągle był zajęty, lub wolny na oddanie szybkiego kółka.

Malowania bolidu w teamach było by np. 100 malowań do wybrania kapitan by wybierał kolor team można by założyć z kim chcesz nie musi być w tej samej lidze co ty.

Jeżeli było by widać inne bolidy to nad bolidem nick gracza który właśnie jedzie tym bolidem.

1. Widok innych graczy na torze. ( Oczywiście było by można zawsze stworzyć testowy tor nad którym byśmy testowali widok innych graczy, jeżeli by to się nie sprawdziło w tej wersji to trudno ale moim zdaniem tego najbardziej brakuje w grze tylko że będzie ciężko w 2d )
2.Możliwość malowań bolidu w teamie.
3. Nick gracza nad bolidem.


Moderator "Reszta spraw" Regulamin: www.maxf1.com/regulamin
Ostatnio zmieniany: 12 lata, 8 mies. temu przez Alexandrus.

Odp: Tryb Managerski by m4n13k 12 lata, 8 mies. temu #4439

  • AoW
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1262
  • Oklaski: 721
Alexandrus napisał:
Ja czekam na widzialność innych kierowców na torze. Wiem że z tym już walczę nie od dziś i nawet zabek się wypowiedział że i tak bym go nie zobaczył. A miało by wyglądać to tak :

Widać na torze kierowców z ligi w której jesteś. Wiem że w treningach była by możliwość blokowania zawodników nie wiem ja było by można to rozwiązać scren i wstawienie na forum ? Ale jeżeli wszyscy byli faier to było by ciekawie jeżeli tor ciągle był zajęty, lub wolny na oddanie szybkiego kółka.

Malowania bolidu w teamach było by np. 100 malowań do wybrania kapitan by wybierał kolor team można by założyć z kim chcesz nie musi być w tej samej lidze co ty.

Jeżeli było by widać inne bolidy to nad bolidem nick gracza który właśnie jedzie tym bolidem.

1. Widok innych graczy na torze. ( Oczywiście było by można zawsze stworzyć testowy tor nad którym byśmy testowali widok innych graczy, jeżeli by to się nie sprawdziło w tej wersji to trudno ale moim zdaniem tego najbardziej brakuje w grze tylko że będzie ciężko w 2d )
2.Możliwość malowań bolidu w teamie.
3. Nick gracza nad bolidem.


Ale z managerka to przeciez nie ma nic wspolnego.

(Zreszta pomysl odpada, nie zostanie to zrealizowane na pewno)


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/

Odp: Tryb Managerski by m4n13k 12 lata, 8 mies. temu #4441

  • Fartelinho
  • Offline
  • Expert Boarder
  • To moje życie,moja gra,odgrywana moimi zasadami...
  • Posty: 91
  • Oklaski: -8
Wszystkie propozycje bardzo fajne,nawet nie wiem co mam napisać,wszystko co chciałbym zmienić zostało zaproponowane.


Wygenerowano w 0.24 sekundy