|
| Kierowcy: 11299 dzisiaj: (0)
Online: 5 (czat
Trwa 40 sezon | MAXF1 news: blog
Witamy, Gościu

KeiroL (KeiroL)

  • Offline
  • Ranga: Fresh Boarder
  • Data rejestracji: 09/20/2010
  • Ostatnia wizyta: 05/01/2015
  • Strefa czasowa: GMT +0:00
  • Czas lokalny: 14:09
  • Wiadomości: 13
  • Odsłon profilu: 411
  • Oklaski: 0
  • Miejsce: Nieznany
  • Płeć: Nieznana
  • Data urodzenia: Nieznana

Podpis

Posty

Posty

emo
Witam,

Zapraszam do polubienia mojej starej zawieszonej strony: www.facebook.com/NeptunRallyTeam?ref=hl
Po roku przerwy w kjs planuje powrócić do tej niesamowitej zabawy w nowym samochodzie citroen saxo vts, wiec relacje filmiki z rajdow, rallysprintów będą wstawiane na bieżąco.
Po roku remontowania nowego samochodu i zrobienia go pod sport można śmiało powrócic na tory m.in kielce, tor testowy fiata oraz na ogólnopolski rallysprint ilosc rund zależny od funduszy i od tego czy uda sie pozyskac jakis sponsorów.

Z góry dziękuję za polubienia.
Zapraszam do polubie ...
Kategoria: Luźne rozmowy
emo
Czym jezdzicie na codzień ? (rewerem,skuterem,samochodem,komunikacją miejską)
To ja moze zaczne
Na codzien poruszam sie Hondą CRX 2 gen lub rowerem.
Czym jezdzimy na cod ...
Kategoria: Inne
emo
zapraszam na bloga nowe dwa wpisy : wyniki z wyścigu oraz dwa wywiady z kierowcami z ligi 2.3 liga-23.bloggg.pl/
Blog Ligi 2.3
Kategoria: Inne
emo
Walczyc o 2gie miejsce w lidze
Jakie są twoje cele ...
Kategoria: Archiwum
emo
Spokojnie dopiero sie rozkrecam
Planuje teraz zrobic pare wywiadow z kierowcami z mojej ligi na temat wyscigu i nie tylko
Blog Ligi 2.3
Kategoria: Inne
emo
Nowy wpis
liga-23.bloggg.pl/
Zapraszam
Blog Ligi 2.3
Kategoria: Inne
emo
Witam,
Postanowiłem zalozyć blogg ligi 2.3 serdecznie zapraszam do odwiedzania .

liga-23.bloggg.pl/

Zawsze bede sie starał znajdować czas na dodawanie nowych postów a moze to nie być łatwe gdyż studiuje oraz pracuje .

Sory ze jest to tak amatorsko zrobione ale nie mam zbytnio czasu .
Miło by było usłyszec opinie oraz krytyke .

Jezeli to mozliwe to byłbym wdzieczny gdyby Administracja mogła dodać blog na strone glowną w czacie tam gdzie jest reklama innych blogow.

Pozdrawiam
Blog Ligi 2.3
Kategoria: Inne
emo
przyśpieszenie

Honda czy BMW ?
X czy Y
Kategoria: Forumowe zabawy
emo
Gram w ta gre juz od trzech lat z przerwami z uwagi ze mam slaego kompa gra naprawde fajna i warto w nia zagrać .

Mialem kiedys nawet mod z sezonu 1985 albo 1984 gdzie byl ayrton senna .
F1 challenge 99 02(w ...
Kategoria: Archiwum
emo
imie: Karol
wiek: 20
woj.: Zachodniopomorskie
miasto: Koszalin
Szczegóły o nas
Kategoria: Przywitaj się
emo
Ja również szukam teamu
jak by ktoś chciał by mnie przygarnąć prosze sie nie krepowac hehe
Teamy - szukam partn ...
Kategoria: Archiwum
emo
20 lat
Koszalin (woj. zachpom)
SKĄD JESTEŚ?
Kategoria: Przywitaj się
emo
Witam,
Proponuje (jeżeli to jest możliwe) wprowadzenie dodatkowego trybu kolorowania bolidu według indywidualnych potrzeb upodobań lub wizji gracza. dodawanie na auto nazwy sponsorów i.t.p aby wygląd bolidu byl widoczny wchodząc w konto gracza(tam gdzie wyświetla się jego avatar ostatnie 15 okrażeń i staty bolidu .
Pozdro
Mozliwosc malowania ...
Kategoria: Archiwum
Więcej
Historia blokad

Historia blokad dla KeiroL

# Zablokowany od Czas rozpoczęcia Czas zakończenïa Zablokowany przez Modyfikowane przez
Użytkownik KeiroL nigdy nie był blokowany.
Wygenerowano w 0.34 sekundy