|
| Kierowcy: 11240 dzisiaj: (0)
Online:  
Trwa przerwa międzysezonowa | Start 38 sezonu w 2020r. | MAXF1 news: blog
Witamy, Gościu
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT: [Odrzucony] New Tory

[Odrzucony] New Tory 7 lata, 7 mies. temu #9544

  • MarcinWejda
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Nabijam Posty Emotkami :D
  • Posty: 201
  • Oklaski: 0
Witam,Wiem że był taki temat ale to półtora roku temu.Może ktoś ma własne tory proszę wklejać.

1)
Grand Prix Australii

2)
Grand Prix Malezji

3)
Grand Prix Chin

4)
Grand Prix Bahrajnu

5)
Grand Prix Hiszpanii

6)
Grand Prix Monako

7)
Grand Prix Kanady

8)
Grand Prix Wielkiej Brytanii


12)

Grand Prix Abu Zabi
13)

Grand Prix Stanów Zjednoczonych
14)

15)
Grand Prix Brazylii


Może coś się spodoba


Ostatnio zmieniany: 7 lata, 4 mies. temu przez AoW.

Odp: New Tory. 7 lata, 7 mies. temu #9545

  • Barca77
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 232
  • Oklaski: -1
Na takich torach jezdzi się wyścigi na MRO


Sony ericsson W910i --> Samsung GT S8300 --> HTC Desire --> Sony ericsson K850i --> Sony ericsson Neo V --> Sony ericsson Arc S --> Sony Xperia T --> Samsung Galaxy S 3 --> Sony Xperia Z i obecnie SAMSUNG GALAXY S 6

Odp: New Tory. 7 lata, 7 mies. temu #9546

  • Darowin
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Zawsze z wami pogadam :)
  • Posty: 1312
  • Oklaski: 0
Mam wątpliwości co do torów ponieważ mógłby bardziej liczyć się moc bolidu niż umiejętności kierowcy.


Ale nie przekreślam pomysłu.


Ostatnio zmieniany: 7 lata, 7 mies. temu przez Darowin.

Odp: New Tory. 7 lata, 7 mies. temu #9547

  • marko21
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 516
  • Oklaski: 5
mi sie bardzo podoba

fajnie bylo by pojezdzic na torach jak w prawdziwej F1


Odp: New Tory. 7 lata, 7 mies. temu #9548

  • Andrzej93
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Posty: 33
  • Oklaski: 0
Ja takze jestem za nowymi torami:)
Mozna zrobic cos na probe sprawdzic choc jeden tor czy nadawalby sie na taka rywalizacje:)
Kto gral w New Star GP pewnie jezdzil na takich torach i potwierdzi ze jest dosc ciekawie;)
Za wyjatkiem toru Monza bo to nie mialoby zadnego sensu tam liczylyby sie tylko mozliwosci bolidu ile fabryka dala:)


Ostatnio zmieniany: 7 lata, 7 mies. temu przez Andrzej93.

Odp: New Tory. 7 lata, 7 mies. temu #9554

  • Darowin
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Zawsze z wami pogadam :)
  • Posty: 1312
  • Oklaski: 0
Andrzej93 napisał:
Ja takze jestem za nowymi torami:)
Mozna zrobic cos na probe sprawdzic choc jeden tor czy nadawalby sie na taka rywalizacje:)
Kto gral w New Star GP pewnie jezdzil na takich torach i potwierdzi ze jest dosc ciekawie;)
Za wyjatkiem toru Monza bo to nie mialoby zadnego sensu tam liczylyby sie tylko mozliwosci bolidu ile fabryka dala:)


Chłopie ale tam zupełnie inna przyczepność samochodu jest. Zdecydowanie inaczej się skręca (wolniej) niż tutaj.


Ostatnio zmieniany: 7 lata, 7 mies. temu przez Darowin.

Odp: New Tory. 7 lata, 7 mies. temu #9557

  • Andrzej93
  • Offline
  • Junior Boarder
  • Posty: 33
  • Oklaski: 0
Moim zdaniem mozna by bylo sprawdzic taki tor w formie testow.
Taki pomysl jest bardzo trafny - pisanie z gory ze takie tory sie nie nadaja jest bezsensowne.Skad mozna wiedziec ze sie nie nadaja nie probojac tego?Tak wiec to jest w rekach Adminow co zadecyduja ale moim zdaniem sugerowanie sie stwierdzeniami typu" nie bo sie nie da", "bedzie to i tamto" nie powinno miec miejsca.
Z powazaniem Andrzej93.


Odp: New Tory. 7 lata, 7 mies. temu #9558

  • KaCCperXX
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Bardzo fajny pomysł, można by było rozszerzyć kolejny sezon o pare wyścigów z listy, a później się zobaczy.


Trzymam kredens.

Odp: New Tory. 7 lata, 7 mies. temu #9559

  • jacke
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 238
  • Oklaski: -101
kacper tez racja mysle ze mozna juz by wtedy od razu wprowadzic kers drs


Odp: New Tory. 7 lata, 7 mies. temu #9560

  • CIVIX_PL
  • Offline
  • Zablokowany
  • "Nigdy Na Dnie - Zawsze Na Szczycie !!!! ""
  • Posty: 627
  • Oklaski: -24
witam, ja kiedys pisalem do aowa zeby wprowadzil tory z prawdziwego zdarzenia, ale powiedział że to jest wręcz niemożliwe i za dużo by było tych torów, i pracy
więc pomysł pewnie będzie negatywnie odebrany przez administratorow, a szkoda bo jest fajny


  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Wygenerowano w 2.68 sekundy