|
| Kierowcy: 11308 dzisiaj: (0)
Online: 7 (czat
Trwa 41 sezon | MAXF1 news: blog
Witamy, Gościu

Start 27 sezonu
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Start 27 sezonu

Start 27 sezonu 4 lata, 6 mies. temu #21450

  • AoW
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1159
  • Oklaski: 718
Witam wszystkich,

planowany start 27 sezonu to uwaga: 18 maja 2016, tak - środa (trening będzie trwał do piątku). W ten sposób ostatni wyścig odbędzie się 3 lipca, dzięki czemu choć część osób może będzie w stanie go pojechać (wakacje).

13.05 postaram się uruchomić baraże i będą one trwały do 17.05.

Pamiętam o nagrodzie za poprzedni sezon - zostanie ona wylosowana w przyszłym tygodniu, więcej informacji wkrótce.

W 27 sezonie najprawdopodobniej nie będzie zmian, te same tory, więc jeśli ktoś nie ma ochoty jeździć w lidze, to bardzo proszę o informację.

Pozdr
AoW


WAŻNE: oczywiści cały cykl tygodniowy zostaje taki, jaki był zawsze, czyli pon-pt trening itd. Tylko na 1 torze trening jest skrócony.

Ilość kasy: o 20:30 będzie wiadomo ile będzie kasiory dla graczy.

Kasa za kółka: tutaj jest zmiana. Można dalej zarobić 1mln na każdym torze. Ale za każde kółko gracz otrzymuje 10.000, czyli "wystarczy" wykręcić 100 kółek, aby otrzymać cały bonus. Kasa nie jest dodawana na bieżąco, tylko następnego dnia.

AWANSE: W lidze 2.1 bezpośredni awans otrzyma 3 najlepszych graczy, pozostałych 4 będzie walczyło w barażach. Ligi 2.2 oraz 2.3 bez zmian. Awans w barażach otrzyma 4 najelpszych graczy (chyba, że w 1 lidzę będą nieaktywni, to wartość się zwiększy). Ilość spadków z 1 ligi bez zmian.

Statystyki będą zaktualizowane w piątek, albo w przyszłym tygodniu. Ta sama sytuacja tyczy się nagrody za poprzedni sezon.

Wieczorem, o 20:30 proszę o cierpliwość, nigdy sezon nie ruszał w środku tygodnia, możliwe, że będą jakieś problemy.


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/
Ostatnio zmieniany: 4 lata, 6 mies. temu przez AoW.
Za tę wiadomość podziękował(a): DonDamiano, szymon96, CIVIX_POL

Odp: Start 27 sezonu 4 lata, 6 mies. temu #21453

  • DonDamiano
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Posty: 413
  • Oklaski: -61
Kilka luźnych przemyśleń odnośnie nowego sezonu.


1.Przydałoby się przesunąć ostatni tor na początek bądź środek sezonu.
Na ostatnim torze tradycyjnie są dość duże różnice w bolidach.
Nie pomaga charakterystyka "Torpedosa" z dwoma sektorami w których jedzie się z gazem w podłodze.

2. Kiedy rozpoczną się negocjacje ze sponsorem.

3. Czy Opóźnienie sezonu nie spowoduje sytuacji, gdzie dopiero przy trzecim wyścigu dostaniemy pierwsze pieniądze od ww. Sponsora?

4.Teamy tworzyć będzie można od środy, czy może wcześniej?

5. Trzeba naprawić bolid w wyścigu na torze "Samuraj" tak, aby był identyczny jak ten w treningu oraz kwalifikacjach (głównie hamulec)

6. Nie pamiętam na którym torze, ale zdarzyło się że nie działał licznik czasu spędzonego w pit stopie.
Nie wiem, jaki był tego powód ale z racji tego że są to bardzo fajne statystyki, dobrze by było gdyby taka sytuacja się więcej nie pojawiła.

7. Nie wiem, czy jest sens ale przydałoby się ponownie przemyśleć sprawę z jazdą w II terminie.
Kary pieniężne czy bonusy raczej odpadają, ale wydaje mi się, że nie byłoby problemem wprowadzić np. kilka dodatkowych sekund na starcie tym którzy będą jechać w poniedziałek.
Ten sezon dobitnie pokazał jakie przywileje posiadają tacy kierowcy - wystarczy przeanalizować ostatnie wyścigi sezonu i końcową klasyfikacje generalną.

8. Moim zdaniem problemem również jest fakt, że niektórzy kierowcy rozpoczynają wyścigi i go nie kończą.
Moim zdaniem nie można uznać przejechanych 3 kółek za "ukończony" wyścig.



Na koniec ostatnia sprawa ale potraktujcie ją jako moje "marzenia" prawdopodobnie nie do zrealizowania.



Format weekendu wyścigowego.
Już o tym pisałem, ale nic nie szkodzi zrobić to ponownie.

Ja rozumiem, że bolid i finanse to jeden z filarów rywalizacji na maxie, ale często bywa tak że bolid ustawia cały wyścig (w późniejszej fazie sezonu)
Jest pewne rozwiązanie które będzie zdecydowanie bardziej promować umiejętności kierowcy.

Trening byłby rozgrywany od poniedziałku do piątku - czyli tak, jak dotychczas.

Zmiany następują przy kwalifikacjach które wyglądałyby zdecydowanie inaczej niż teraz.
Podczas treningu, każdy kierowca w momencie kiedy uzna że opanował bolid, trasę itp. mógłby przejść do kwalifikacji (w dowolnym momencie treningu). Kwalifikacje byłyby krótką sesją - 15/50 okrążeń bądź czasowy limit).

Kierowca miałby powiedzmy 20 minut czasu na wykręcenie dobrego rezultatu co promowałoby umiejętności zawodników i nie raz powodowałoby ciekawe przetasowania na polach startowych.

Nie byłoby sytuacji gdzie dany kierowca skarży się że miał mało czasu na przejechanie dobrego okrążenia.

Wyścig trwałby od piątku do poniedziałku dzięki czemu więcej kierowców mogłoby przejechać.

Minusy niestety są takie, że przy takich kwalifikacjach byłaby potrzeba na 2 osobne tory w ciągu tygodnia.
Treningowy i ten "kwalifikacyjny" co jest prawdopodobnie nie możliwe.

To tyle. Zapraszam do dyskusji bo odzew na wiadomość AoWa jak widać jest zerowy


Ostatnio zmieniany: 4 lata, 6 mies. temu przez AoW.
Za tę wiadomość podziękował(a): Jooker

Odp: Start 27 sezonu 4 lata, 6 mies. temu #21457

  • Jooker
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Posty: 170
  • Oklaski: 3
Jestem za ! Brawo


Odp: Start 27 sezonu 4 lata, 6 mies. temu #21524

  • AoW
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1159
  • Oklaski: 718
DonDamiano napisał:
Kilka luźnych przemyśleń odnośnie nowego sezonu.


1.Przydałoby się przesunąć ostatni tor na początek bądź środek sezonu.
Na ostatnim torze tradycyjnie są dość duże różnice w bolidach.
Nie pomaga charakterystyka "Torpedosa" z dwoma sektorami w których jedzie się z gazem w podłodze.

2. Kiedy rozpoczną się negocjacje ze sponsorem.

3. Czy Opóźnienie sezonu nie spowoduje sytuacji, gdzie dopiero przy trzecim wyścigu dostaniemy pierwsze pieniądze od ww. Sponsora?

4.Teamy tworzyć będzie można od środy, czy może wcześniej?

5. Trzeba naprawić bolid w wyścigu na torze "Samuraj" tak, aby był identyczny jak ten w treningu oraz kwalifikacjach (głównie hamulec)

6. Nie pamiętam na którym torze, ale zdarzyło się że nie działał licznik czasu spędzonego w pit stopie.
Nie wiem, jaki był tego powód ale z racji tego że są to bardzo fajne statystyki, dobrze by było gdyby taka sytuacja się więcej nie pojawiła.

7. Nie wiem, czy jest sens ale przydałoby się ponownie przemyśleć sprawę z jazdą w II terminie.
Kary pieniężne czy bonusy raczej odpadają, ale wydaje mi się, że nie byłoby problemem wprowadzić np. kilka dodatkowych sekund na starcie tym którzy będą jechać w poniedziałek.
Ten sezon dobitnie pokazał jakie przywileje posiadają tacy kierowcy - wystarczy przeanalizować ostatnie wyścigi sezonu i końcową klasyfikacje generalną.

8. Moim zdaniem problemem również jest fakt, że niektórzy kierowcy rozpoczynają wyścigi i go nie kończą.
Moim zdaniem nie można uznać przejechanych 3 kółek za "ukończony" wyścig.



Na koniec ostatnia sprawa ale potraktujcie ją jako moje "marzenia" prawdopodobnie nie do zrealizowania.



Format weekendu wyścigowego.
Już o tym pisałem, ale nic nie szkodzi zrobić to ponownie.

Ja rozumiem, że bolid i finanse to jeden z filarów rywalizacji na maxie, ale często bywa tak że bolid ustawia cały wyścig (w późniejszej fazie sezonu)
Jest pewne rozwiązanie które będzie zdecydowanie bardziej promować umiejętności kierowcy.

Trening byłby rozgrywany od poniedziałku do piątku - czyli tak, jak dotychczas.

Zmiany następują przy kwalifikacjach które wyglądałyby zdecydowanie inaczej niż teraz.
Podczas treningu, każdy kierowca w momencie kiedy uzna że opanował bolid, trasę itp. mógłby przejść do kwalifikacji (w dowolnym momencie treningu). Kwalifikacje byłyby krótką sesją - 15/50 okrążeń bądź czasowy limit).

Kierowca miałby powiedzmy 20 minut czasu na wykręcenie dobrego rezultatu co promowałoby umiejętności zawodników i nie raz powodowałoby ciekawe przetasowania na polach startowych.

Nie byłoby sytuacji gdzie dany kierowca skarży się że miał mało czasu na przejechanie dobrego okrążenia.

Wyścig trwałby od piątku do poniedziałku dzięki czemu więcej kierowców mogłoby przejechać.

Minusy niestety są takie, że przy takich kwalifikacjach byłaby potrzeba na 2 osobne tory w ciągu tygodnia.
Treningowy i ten "kwalifikacyjny" co jest prawdopodobnie nie możliwe.

To tyle. Zapraszam do dyskusji bo odzew na wiadomość AoWa jak widać jest zerowy


ad1. Nie dam rady.
ad2. Dziś po 20:30 można zacząć negocjacje.
ad3. Tak, sponsor będzie dopiero po 3 torze.
ad4. Teamy mozna już robić. Każda osoba z 1 ligi, która ukończyła wszystkie wyścigi ma możliwość założenia teamu!
ad5. Anansi, yy znaczy Don, sprawdzę w miarę możliwości
ad6. Zgadza się, gdzieś nie działał. W miarę możliwości - naprawię.

WAŻNE: oczywiści cały cykl tygodniowy zostaje taki, jaki był zawsze, czyli pon-pt trening itd. Tylko na 1 torze trening jest skrócony.

Ilość kasy: o 20:30 będzie wiadomo ile będzie kasiory dla graczy.

Kasa za kółka: tutaj jest zmiana. Można dalej zarobić 1mln na każdym torze. Ale za każde kółko gracz otrzymuje 10.000, czyli "wystarczy" wykręcić 100 kółek, aby otrzymać cały bonus. Kasa nie jest dodawana na bieżąco, tylko następnego dnia.

AWANSE: W lidze 2.1 bezpośredni awans otrzyma 3 najlepszych graczy, pozostałych 4 będzie walczyło w barażach. Ligi 2.2 oraz 2.3 bez zmian. Awans w barażach otrzyma 4 najelpszych graczy (chyba, że w 1 lidzę będą nieaktywni, to wartość się zwiększy). Ilość spadków z 1 ligi bez zmian.

Statystyki będą zaktualizowane w piątek, albo w przyszłym tygodniu. Ta sama sytuacja tyczy się nagrody za poprzedni sezon.

Aha, osoby z ligi 2.1, które nie pojadą pierwszego wyścigu i nie będą się logować zostaną przenoszeni do 0 ligi, aby nie blokować miejsc.

Wieczorem, o 20:30 proszę o cierpliwość, nigdy sezon nie ruszał w środku tygodnia, możliwe, że będą jakieś problemy.


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/
Ostatnio zmieniany: 4 lata, 6 mies. temu przez AoW.
Za tę wiadomość podziękował(a): DonDamiano
  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.24 sekundy