|
| Kierowcy: 11425 dzisiaj: (0)
Online: 1 
Planowany start 50 sezonu: 01.04.2024 | Flash - instrukcja jak zagrać | MAXF1 news: blog

Witamy, Gościu
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Wsteczny bieg

Wsteczny bieg 10 lata, 4 mies. temu #17932

  • Cliff
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 143
  • Oklaski: 0
Witam

Chodzi mi o wsteczny bieg, a konkretniej to o jazdę tyłem (cofanie).
W normalnym pojeździe, w którym jest skrętna przednia oś - cofając też używa się do skręcania przedniej osi, prawda?

Więc dlaczego tutaj, na maxie gdy cofamy i kręcimy w prawo to skręcamy tyłem w lewo? to tak jakby nagle tylna oś była skrętna i byśmy za jej pomocą skręcali.
Np. strzałka w dół + strzałka w prawo --> powinno skręcać (z perspektywy kierowcy) w prawo, tyłem. tutaj skręca (nadal z perspektywy kierowcy) w lewo.

Jeżeli ktoś nie rozumie o co chodzi, to albo nie jeździł autem (nawet w grze) albo nie ma wyobraźni - ale w razie czego to mogę rozrysować o co chodzi ;x

Dlaczego powinno być tak jak piszę? Argumentuje to tym, że nawet jak niezbyt często jest ten bieg używany, to czasem gdy trzeba go użyć niepotrzebnie tracimy cenne sekundy mając "mind fucka" czemu bolid skręca inaczej niż my chcemy.
I nie da się przyzwyczaić do tego, że na maxie bolid jadąc tyłem skręca na odwrót, bo nie jeździ się tutaj tylem często i nie ma szans na przyzwyczajenie się do tego, a jak już się sporadycznie użyje wstecznego biegu to jest lipa.

Nie wiem czy jest trudne dla Admina do wykonania, ale raczej sądzę, że nie - i wiem, że możecie powiedzieć, że to duperelka, która nie ma wpływu na grę, ale właśnie takie wszystkie duperelki mają w połączeniu wielki wplyw na grę.

Dzięki z góry za przeczytanie
teraz czekam raczej na "świeżaków", żeby poparli mój pomysł, bo "starzy" gracze pewnie mnie zjadą, że robię problem tam gdzie go nie ma - więc może żeby dbać o czystość forum to proszę o negatywne opinie tylko dobrze uargumentowane.


Odp: Wsteczny bieg 10 lata, 4 mies. temu #17933

  • sylwek7
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 119
  • Oklaski: -1
Cos ci sie chyba pomyliło jest normaknei jak w samochodzie


Odp: Wsteczny bieg 10 lata, 4 mies. temu #17934

  • Cliff
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 143
  • Oklaski: 0
To Tobie się chyba coś pomyliło

Ale aby rozwiać wszelkie wątpliwości, to proszę oto obrazek:


I nie mów mi proszę, że prawdziwe auto skręca tak jak na obrazkach po prawej,
bo to by chyba oznaczało, że od 2 lat nie powinieniem mieć prawa jazdy
Bo jeżeli auto ma skręcać w prawo po kręceniu kierownicy w lewą stronę to chyba mam felerne auto, jutro idę na gwarancje oddać ;p


Odp: Wsteczny bieg 10 lata, 4 mies. temu #17935

  • AoW
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1262
  • Oklaski: 721
Cliff oczywiscie ma racje w tym przypadku. Kazda zmiana w pliku flashowym to sporo pracy (21 plikow sezonowych + kilkanascie torow bonusowych + tory pojedynkowe), wiec blad ten nie zostal poprawiony, jako ze na wstecznym jezdzi sie raczej rzadko.

Ale oczywiscie, przy okazji do poprawy


Ciekawe blogi: bloggg.pl/lista-blogow/

Odp: Wsteczny bieg 10 lata, 4 mies. temu #17936

  • Cliff
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 143
  • Oklaski: 0
W sumie masz rację, ja to brałem pod innym kątem, bo programuje do gier multi więc wystarczy coś zrobić w głównym skrypcie
Nie pomyślałem, że tutaj trzeba w każdym pliku osobno grzebać, no nic.

Dzięki za przeczytanie i zrozumienie - jak kiedyś zostanie to zrobione to będzie fajnie.


Odp: Wsteczny bieg 10 lata, 4 mies. temu #17937

  • sylwek7
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 119
  • Oklaski: -1
Zwracam honor, nigdy na to nie zwracałem uwagi ale teraz sobie wszedłem na tor i to sprawdziłem i faktycznie jest tak jak mówisz


Odp: Wsteczny bieg 10 lata, 4 mies. temu #17938

  • Cliff
  • Offline
  • Expert Boarder
  • Posty: 143
  • Oklaski: 0
Rozumiem po prostu rzadko się go używa, ale jak już się przywali niestety w bandę to można zacząć się motać i tracić czas.

Temat chyba wyczerpany, więc można zamknąć (nie wiem czy taki zwyczaj na tym forum panuje, ale wolę napisać ;p)


  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.22 sekundy